De mijne ware ook bevruchting in maart. pfff het lijkt erop dat geen enkele uitkomt hier, alllllleeeeeeeeeee komaan allemaal we gaan niet bij de pakken blijven zitten
Ik had gevraagd om posi test... Maar had er ook heel veel in februari en die zijn allemaal niet uitgekomen, dus dat zegt ook niet zoveel helaas! Het zou wel leuk zijn als het een keer uit komt bij iemand hier!
Ja dit is wel héééél straf éh! Zou er nu niemand in maart zwanger raken??? Joni 6 dagen voor NOD is inderdaad nog veel te vroeg vrees ik. Hopelijk ben je alsnog zwanger, dan maakt het niet uit of die pendel nu maart of april is Je bent toch lekker zwanger.... Heb je van iets last?
Jonie, dat verklaard een hele hoop! Ik zou dan idd cd 17 aanhouden. Spannend! Jodi, wow, je temp weer omhoog. Is je spotting ook helemaal weg? Wolfje ... balen ... hopelijk dan begin april! Nee, nog geen zwangeren volgens mij ... blijft hier ook nog even spannend ... nod 10 april
morgen meisjes @ mirtjuh, dat dacht ik ook ja : wow, temp is weer omhoog, had ik echt niet gedacht en geen spotting meer vind het nu weer spannend worden. Is bij jouw ei al gesprongen? ha ha ha Jonie, vind leuke gedachten van Poppemie, maakt helemaal niet uit als pendel niet uitkomt, als je zwanger bent maakt dat echt niet uit
Goed Jodi. Wanneer ga je een testje wagen? Hier alles ok, heb alleen een zeurende buikpijn... En nog een week geduld hebben
@VMiss, ik ga pas na het weekend testen... denk ik , ha ha ha ik heb iig geen testen, dus die moet ik eerst kopen, dus als ik gewoon wacht tot minimaal NOD, dan koop is ze voor mijn gevoel niet "overbodig". Wanneer mag jij testen? spannend hoor. was er 1 terug gezet toch?
Dank je wel wolfje en jodi! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak he, het mag nu toch wel eens komen hoor!
Amai jodi ga jij tot na het weekend kunnen wachten? Ga je zaterdag geen testjes kopen??? Ik duim voor je meid! @Vmiss, 7 april is nie lang meer éh... Hoop voor je dat het direct gelukt is, ik wens het je van harte toe na al die miserie...het geluk mag nu wel eens gaan komen. Komaan éh meiden met de maart pendels!! Hop hop hop..... Laat er toch een paar uitkomen!
Dank u poppemie gun het je ook van harte meid Jodi wat een karakter heb jij nog zo lang kunnen wachten, bij mij wordt de verleiding al snel te groot... en het gevolg kennen we al he
ha ha ha, heeft andere reden hoor heb al zooooooveel testje gkocht en gedaan (mega pakket van eBay 50ovu + 25zw) en die zijn nu allemaal op, wil nu alleen nog 2v5 kopen van KV als ik echt overtijd ben.... (beetje op budget letten) (zaterdag test kopen is wel erg verleidelijk hoor hi hi)
Jodi ik hoop voor je dat het raak is. Vmiss spannend voor jou het is zo 7 april. Hopelijk is het raak! Duim voor jullie meiden.