@ Antares, vedorie, maar je zit nog voor je NOD, is het niet te vroeg voor ongi? tjee zeg, nog steeds geen geluk bij de maart pendels.
Ben bang dat mijn maart pendel ook niet uit gaat komen. Wat krampjes en als 2 dagen wat bruin bloedverlies...
hoop ik ook, maar goed... ik wil volgende week of die week erop een reading laten doen... ben benieuwd wat daar uit zal komen...
@ Wolfje, succes bij reading, vind ik ook altijd erg fijn. Ik heb ook 4 kinder lijntjes in mijn handen ... Mijn temp weer omlaag, inlegkruisjes bij de hand. ik voel nog niets komen, maar dat kan natuurlijk in secondes.
meiden wat lees ik nu toch weer allemaal..... kan toch niet waar zijn dat ook bij jullie de ongi gaat doorkomen BALEN!!!!!! Wie zit er nu nog op het wachtbankje? Jodi en Vmiss? Panna zijn ze bij jouw doorgekomen?
Ik zit ook nog op de wachtbank. Maar ik denk dat het bij mij ook wel gaat komen hoor. Heb alweer pijnlijke borsten namelijk. Mijn temp is gelukkig nog wel goed. Even afwachten nog!
Hoe kom je bij die reading? Heb je dat al eerder laten doen? Ga je vooral naar daar om te weten te komen of er nog een kleintje komt of is het meer over je gezondheid?