Pendel zegt zwanger in maart 2011

Discussie in 'Pendelen' gestart door Zeepaardje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja toch nog bloedname donderdag, en dan op naar de volgende poging pffffffffffff

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

echt kl#te vmiss! sterkte meid

3. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ben ook ongi geworden en kan dus ook van de lijst af!:x

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh boy...wat een ongi hier zeg...laten we op gaan naar een positief mei? of april nog...voor sommige??

Dikke knuffel meiden!

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    De maartpendels zijn gewoon niks waard!!! Op naar mijn mei-pendel, laatste hoop!

6. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    @all: meiden wat is dit nu weer pfffff.... BAAAAH!!!!! echt kl***n:x
    Dees kan nu toch nie waar zijn dat er niemand zwanger is geraakt.

Ja de moed zou je voor minder in de schoenen zinken mirtjuh, maar blijven hopen éh!

Vmiss ik wist inderdaad niet dat met ivf je cyclus anders loopt. SUper veel sterkte voor de volgende ronde

7. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja poppemie het zal een cryo'tje worden dan maar maakt niks uit als het maar een blijvertje is!

8. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Jeetje is er helemaal niemand zwanger geraakt van de maart pendels???

9. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Hier mijn eisprong weer gehad, nu wachten tot ik mag gaan testen.

10. Zeepaardje

rianne; duim voor je!

11. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Nee helemaal niemand!:x
    Nu maar weer op naar de april pendels!

12. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor mij is het ten vroegste een mei-pendel:( Pfff vraag me af waarvoor die pendels dienen bij mij is GEEN ENE uitgekomen had er zeker 20 tussen december en mei

13. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo ik heb net gebeld, en blijkbaar ben ik volgens mijn bloedwaarden zwanger maar het is zo licht (en ook gezien mijn bloedverlies) dat het er niet goed uitziet. Voor de zekerheid moet ik volgende week donderdag bloed laten nemen om te kijken of alles verdwenen is of tegen alle verwachtingen in gestegen is. NOg een weekje geduld, al is dit maar een formaliteit! Dit was het. Dit gewoon om maar te zeggen dat er EIGENLIJK 1 pendel min of meer juist WAS

14. Zeepaardje

vmiss; meid wat vind ik dit vreselijk om te lezen! Heel veel sterkte meid, dikke knuffel!

15. Zeepaardje

even ego bericht, ben erg druk...

16. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    He wat jammer vmiss! veel sterkte

17. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Wat raar seg Vmiss...misschien was het nog een beetje te vroeg??? Heb je nog hoop of totaal niet?
    Echt wel een rot bericht hoor!
    Sterkte éh meid!

18. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    poppemie ik weet zelf niet wat ervan te denken. Enerzijds denk ik dit is niks anderzijds heb ik een minimini sprankeltje hoop. Je weet maar nooit. Ook heb ik beginnende kwaaltjes zoals geuren van koffie en ben doodmoe al 2 dagen. Dus ik bekijk het even tot donderdag. Bloeding is ondertussen ook gestopt dus het is allemaal een beetje dubbel.

Wolfje wat een reading. Als je het mag geloven zal het nog een tijdje duren. Baseer je er maar niet te fel op. Laat je sowieso controleren en ik hoop dat het veeeeeeeeeeel vroeger raak zal zijn. Niet te veel op concentreren zou ik zeggen. Toitoi

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Vmiss, ik heb ook nog een beetje hoop voor je! Ik hoop zo dat de zwangerschap doorzet. Fijn dat het bloeden iig gestopt is. Mijn duimen draaien verder voor je hoor!

Wolfje, jeetje wat een reading. Wat vind je er zelf van? Voor je lange menstruaties kan je toch wel naar de dokter, dat is toch heel iets anders als voor zwanger worden. ;)
    Het zou een eerste stap kunnen zijn.

20. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    da's toch al een goed teken éh, heb je die symptomen anders ook? Super dat de bloeding gestopt is.
    Ik duim zo voor je meid dat dit alsnog positief is:).

En jij Mirtjuh??? Al een testje gedaan? Ik zie dat je morgen eigenlijk zou kunnen testen. Ook voor jouw duim ik ontzettend!

Deel Deze Pagina