oh boy...wat een ongi hier zeg...laten we op gaan naar een positief mei? of april nog...voor sommige?? Dikke knuffel meiden!
@all: meiden wat is dit nu weer pfffff.... BAAAAH!!!!! echt kl***n:x Dees kan nu toch nie waar zijn dat er niemand zwanger is geraakt. Ja de moed zou je voor minder in de schoenen zinken mirtjuh, maar blijven hopen éh! Vmiss ik wist inderdaad niet dat met ivf je cyclus anders loopt. SUper veel sterkte voor de volgende ronde
Voor mij is het ten vroegste een mei-pendel Pfff vraag me af waarvoor die pendels dienen bij mij is GEEN ENE uitgekomen had er zeker 20 tussen december en mei
Hallo ik heb net gebeld, en blijkbaar ben ik volgens mijn bloedwaarden zwanger maar het is zo licht (en ook gezien mijn bloedverlies) dat het er niet goed uitziet. Voor de zekerheid moet ik volgende week donderdag bloed laten nemen om te kijken of alles verdwenen is of tegen alle verwachtingen in gestegen is. NOg een weekje geduld, al is dit maar een formaliteit! Dit was het. Dit gewoon om maar te zeggen dat er EIGENLIJK 1 pendel min of meer juist WAS
Wat raar seg Vmiss...misschien was het nog een beetje te vroeg??? Heb je nog hoop of totaal niet? Echt wel een rot bericht hoor! Sterkte éh meid!
poppemie ik weet zelf niet wat ervan te denken. Enerzijds denk ik dit is niks anderzijds heb ik een minimini sprankeltje hoop. Je weet maar nooit. Ook heb ik beginnende kwaaltjes zoals geuren van koffie en ben doodmoe al 2 dagen. Dus ik bekijk het even tot donderdag. Bloeding is ondertussen ook gestopt dus het is allemaal een beetje dubbel. Wolfje wat een reading. Als je het mag geloven zal het nog een tijdje duren. Baseer je er maar niet te fel op. Laat je sowieso controleren en ik hoop dat het veeeeeeeeeeel vroeger raak zal zijn. Niet te veel op concentreren zou ik zeggen. Toitoi
Vmiss, ik heb ook nog een beetje hoop voor je! Ik hoop zo dat de zwangerschap doorzet. Fijn dat het bloeden iig gestopt is. Mijn duimen draaien verder voor je hoor! Wolfje, jeetje wat een reading. Wat vind je er zelf van? Voor je lange menstruaties kan je toch wel naar de dokter, dat is toch heel iets anders als voor zwanger worden. Het zou een eerste stap kunnen zijn.
da's toch al een goed teken éh, heb je die symptomen anders ook? Super dat de bloeding gestopt is. Ik duim zo voor je meid dat dit alsnog positief is. En jij Mirtjuh??? Al een testje gedaan? Ik zie dat je morgen eigenlijk zou kunnen testen. Ook voor jouw duim ik ontzettend!