Poppemie, nee ik heb nog geen testje gedaan, heb ze dan ook niet in huis. Ik ga dinsdag testen mocht ik niet ongi zijn geworden, dan is ML jarig. Zou een prachtig kado zijn natuurlijk, maar ik ga maar van het ergste uit dat ik vandaag of morgen ongi word.
Ik blijf toch nog even mee duimen hoor...vandaag 1 dag overtijd...zou inderdaad een superkado zijn!!!!
Meiden, mijn pendels zijn helaas ook niet uitgekomen maar bedankt voor het duimen en meeleven allemaal. Op naar een bevrucht ei in april en een postieve test in mei Jonie, nee heb niet getemd deze maand, ook geen ovutestjes gedaan. Is me trouwens wel erg goed bevallen zo, geeft me veel meer rust.
He wat jammer Mirtjuh! Ik vind juist dat het tempen mij rust geeft. Vooral aan het einde van de cyclus en m'n temp gaat dalen weet ik dat ik ongi wordt en dan is de teleurstelling voor mij minder groot... Maar ieder zijn ding natuurlijk! Vmiss: hoe is het met jou?? Ben benieuwd meid!
oh balen meiden die toch nog ongi zijn geworden....wat een rotmaand was maart eigenlijk he... Gelukkig heb ik al een wonder dat in maart is geboren dus dat maakt het wel wat goed hihihi
Ja, echt een rotmaand ja! Ons een beetje valse hoop geven! Heb ook een lief ventje wat in maart geboren is, dat maakt weer wat goed he
Baaah mirtjuh, zonde seg!!!!! Inderdaad, maart is niet onze maand geweest!!:x Hopelijk heeft april meer succes.
Meiden, lief dat jullie nog steeds zo meeleven! Allemaal een dikke knuf terug! Jonie, mijn temp blijft altijd hoog tot het allerlaatste moment. Pas de dag van ongi gaat hij weer zakken. En ik slaap de periode na mijn ei heel slecht als ik moet tempen ... van de zenuwen ofzo, ik weet het niet. Zolang mijn cyclus stabiel blijft ga ik niet tempen denk ik, ik ben het tempen nu echt wel een beetje zat. Vmiss, je hebt meldplicht, of ben ik nu ongeduldig? Jij bent onze laatste hoop meid, duim nog steeds voor je, ik gun het je zo!
Niet te veel hoop he meiden de kans is groot dat het is mis gegaan er is nog een miniwaterkansje. Heb vandaag bn gehad en straks om half 2 mag ik bellen maar ik reken er helemaal niet op. Feit is dat er een bevruchting is geweest, dus de pendel klopt min of meer wel he.