@wolfje ja erg is dat he en dan denken zij juist aha mama vind dat leuk hahaha mijn kleine boef weet dat ook precies als ik hem iets zeg komt ie voor me staan en dan zegt hij mama is lief he met een big smile . ja ik zat er toen ook over te denken maar hij begon zelf omdat ik mijn dochter naar school bracht zei hij elke keer : ik ook. dus heb hem uiteindelijk wel opgegeven . ik denk dat hij daar blijkbaar aan toe was. maar het is natuurlijk wel het fijnste als je er nog zo lang mogelijk van kan genieten want als ze een maal naar school gaan worden ze echt groot . hahah.
@noon; wow ja geweldig he, en dan die bekkies die ze trekken kunnen dat krijg je met een grote zus he, dan willen ze ook, ach als ze het maar naar de zin hebben toch! nou ieder zijn keus, maar ik vind het gewoon veel te fijn om me ventje bij me te hebben, en ze moeten nog zo lang naar school...
@wolfje haha idd hij doet echt alles na van zijn zus maar tis wel leuk hoor. en ik had hem ook het liefst thuis dat is ook zo fijn sinds hij naar de psz gaat is het net of die al zo groot is . als ze thuis zijn ben je toch de hele dag bezig met hem moest er ook heel erg aan wennen hoor dat hij daar heen ging moest kon wel huilen en de eerste paar weken dat hij er heen ging ging ik maar op visite tis dan zo stil en heb er soms nog steeds last van. nou ik denk dat ik er nu maar even mee ga stoppen zo men bedje maar eens op zoeken . voor straks slaap lekker
@noon; ja idd, hoop dat er snel een kleine bij komt die je kunt verzorgen en vertroetelen! Slaap lekker ! xxx
@Wolfje, en hoe voel je je? Nog geen eisprong gehad? Of zie ik het verkeerd in je tempkaartje? @Noon, veel klusplezier de komende dagen .
@alleentje; idd nog geen eisprong gehad... merk het zelf altijd aan licht bloedverlies en dat is er nog niet, vanmorgen alleen niet getempt... @ noon; we hebben echt volop genoten
Meiden hier deze cyclus een vroeg eitje voor mij ... op CD 15, dat betekend dat ik eindelijk eens een cyclus heb van 29 dagen ... Wel enorm veel eipijn gehad dit keer, hopelijk komt hier iets goeds uit voort. Duim dat jullie ook een mooi vruchtbaar eitje hebben deze maand!
@Mirtjuh, hoe is het op de wachtbank? Duurt lang hè. Succes. @Wolfje, nog geen ei gehad zie ik. Ik had deze ronde pas op dag 35 mn ei en zie resultaat! Blijf hoop houden. @Noon, klus ze vandaag .
hoi lieverds! Vandaag toch een moeilijke dag, we zijn nu precies een jaar bezig om onze droom werkelijkheid te laten worden... We willen beide heel graag nog een 2de kindje, we weten hoe het is om; zwanger te zijn, te mogen bevallen van een gezond kindje, een pasgeboren baby in je armen te hebben, het eerste lachje, het eerste stapje, de eerste keer mama, ... Zal onze droom ooit nog werkelijkheid worden? Ik weet het niet, maar we gaan ervoor!
Hallo allemaal, Heb intussen ook een aantal pendels ontvangen. Ze geven maart (of april) aan. Dus kom mij hier even bij aansluiten om samen met jullie af te wachten of dit ook zo gaat zijn. @wolfje: zag dat jullie al een hele tijd aan het proberen zijn voor een tweede kindje, ik duim mee. Groetjes
Welkom Claudia ... spannend hoor, ik hoop voor je dat ze uitkomen. Meiden, heb er een pendel bij voor februari (zie onderschrift) I hope so
@claudia; thanks meid, jij s6 met je pendel hoop dat die uitkomt! @mirtjuh; spannend duim voor je, ik heb ook nieuwe pendel; aug...ach we will see
Wolfje, ben benieuwd wat je temp vandaag doet, ik hoop het voor je meis dat je ei is geweest. Dat is ook toevallig, onze droom voor een derde wonder bestaat net zo lang als jou droom, hopelijk zijn we samen snel zwanger meis!
@mirtjuh; ja ik zie het nu! hoop idd dat snel zwanger zijn! wat ei betreft ik weet het niet meer, normaal blijf ik tijdje bloederig slijm verliezen heb ik nu niet... afwachten maar
Ik denk wel dat je ei er nog aan zit te komen als ik naar je tempkaartje kijk, maar hij laat zeker niet lang op zich wachten hoor gezien je lage temp een paar dagen geleden, dus nog even door klussen voor de zekerheid Zo ziet mijn pendellijstje eruit : Gimena : Postitieve test in feb, meisje Wilma : Zwanger in maart, meisje Anais : Positieve test in april, jongen Bianca : Zwanger in aug, meisje Het past niet allemaal in mijn onderschrift, vandaar dat ik het maar per maand doe