@mirtjuh; ja we gaan daarom ook gewoon door met klussen, neem het zekere voor het onzekere! spannend pendellijstje!
Hihi, de eerste 3 wel de laatste is nog niet zo boeiend. We zullen zien, probeer nuchter te blijven, anders is de teleurstelling weer zo groot 8)
@mirtjuh; ik denk ondanks dat je nuchter blijft de telleurstelling groot zal zijn, pff tenminste wel bij mij... vandaag heel de dag diaree en net ff steekjes in me (.)(.) dus zo maar klussen
Dat is bij mijn ook zo hoor Wolf ... ik ben nu alweer de hoop verloren, heb weer enorm last van pms, ik denk dus dat ik niet zwanger ben deze maand.
Pfff... zoveel bij te lezen seg Onze computer was stuk dus ik ben er even niet geweest. Hoe is het hier met de meiden? Voor degene die wachten op hun ei... dat het snel mag komen piepen! Voor degene op het wachtbankje....SUCCES!!!!!
@poppemie; hoe bevalt het jou op de wachtbank @mirtjuh; wat naar zo last van pms...! sterkte meid!ik duim nog wel even voor je door hoor
Dank je Wolfje! Jouw temp zit toch een stijgende lijn in . Duim ook voor jou hoor, dat het eitje maar heel snel mag springen en bevrucht gaat zijn. Poppemie welkom terug. Voor jou word het ook spannend, wanneer ga je testen?
@mirtjuh; ja ik ben ook benieuwd, gister niet geklust omdat manlief mega moe was vanavond nieuwe kansen!
Dat had ik ook pas, helaas kun je ze niet dwingen Maar ik was gelukkig nog op tijd, hopelijk jij ook!
Normaal is het niet prijs bij mij. We zijn super voorzichtig geweest. Is eigenlijk wel grappig, iedereen zit ongeduldig te wachten tot ze kunnen testen en ik hoop halveling stilletjes elke keer dat ze doorkomen. Ik ben er dan ook helemaal niet meer mee bezig maar vind het super om jullie verhalen te lezen en ik duim voor ieder van jullie mee dat het snel mag lukken!!!!
Tja zonde dat ge ertoch nog altijd voor met twee moet zijn (grapje hoor!!!!!). Wa zouden we toch doen zonder ons ventje éh! Gaat er maar stevig tegenaan deze avond!
Je pendels zeggen duidelijk wat anders Wolfje wat is je temp vandaag? Mijn temp vandaag eindelijk een beetje hoger, ik vond hem de hele week een beetje aan de lage kant voor mijn doe. Alleen niet betrouwbaar, ik heb het laatste uurtje erg onrustig geslapen
Gimena, voor jou wordt het ook spannend! Hopelijk vind heeft de ooievaar inmiddels zij tomtom gevonden en mag je ook op roze!
nou meiden me temp blijft vaak wel hoog tot op de dag van nod dan zakt hij,tis echt kwestie van afwachten, maar heb er geen goed gevoel over.... we zullen zien @gimena; s6 met testen! @ mirtjuh; hoe denk jij over deze ronde?
Ben deze middag ongi geworden, dus mijn cyclus voor februari gaat starten.... Diegene die pendelde zwanger in februari en positieve test in maart, ... daar gaat het spannend voor worden.