poppemie; tja ik weet het maar vertrouw vaak op me intuitie en dat gaat eigenlijk altijd goed.... knuf meid en s6 weer!!!!
Merci wolfje! Jij nog plannen in het kort? Hier is het over 2 weken kermis (pal in mijn vruchtbare periode, misschien dat we dan even vergeten voorzichtig te zijn??? HIHIHIHI...) Ik zie in je handtekening dat je er een cyclus hebt tussen zitten van meer dan 50 dagen, dat is zo lang. Zeker dat je toen niet zwanger geweest bent?
@poppemie; nee testen waren negatief... wij hebben de 12de een feestje van eenvriend dan gaan we uit eten de 18de huishoudbeurs en de 26 komen me zwager en fam bij ons eten
Ook heel wat te doen in februari. Is wel goed om je gedachte wat te verzetten éh. Toch raar zo'n lange cyclus er tussen éh. ben je toen naar de ha geweest of gene? Zal wel een serieuse teleurstelling geweest zijn de moment je ongi werd.
Je bedoelt, de natuurlijke manier en anders niet? Zo gaat het bij ons zijn. Moest het niet op natuurlijke wijze lukken dan gaan wij geen hormonen pakken (clomid heten die zeker) of voor ivf ofzo gaan. Tenzij hij nog helemaal van gedachte gaat veranderen. Maar als er bij mij zo'n lange cyclus opeens tussen zit, zou ik toch graag willen weten hoe dat komt.
Begint jouw ventje nu niet ongeduldig te worden nu dat het toch al een tijdje duurt en het vorige keer zo snel ging? vraagt hij zich niet af hoe dat komt? Tja, mannen gaan daar anders mee om misschien, gek éh dat daar zoveel verschil tussen zit hoe een man en een vrouw dit alles beleven.
nee die heeft zo iets van als het komt is het goed komt het niet is het ook goed en is het ons gewoon niet gegund... wil ook niet voor alleen onderzoeken naar de ha...
Neen begrijp het meid. Ben zo ook van da gedacht. Hopelijk kan je je er dan wel bij neerleggen moest het nu echt niet lukken. Maar je ventje zal je dan wel steunen éh. Ondertussen genieten jullie maar van je zoontje! Slaap lekker! X
Misschien een mooi valentijnscadeautje wolfje??? Ik zie dat je NOD 15/02 is, een dagje vroeger testen...
@poppemie; testen zal zeker niet nodig zijn hoor, maar als ik niet ongi wordt wil ik rond de 25ste gaan testen
Waarom zo laat Wolfje? Dan ben je al 10 dagen overtijd Mijn nod is de 13e, als ik niet ongi word wil ik de 14e testen.