Meiden, hier helaas negatief getest, nog even geduld en dan door naar de volgende ronde ben ik bang. Alleentje ik hoop op een hele mooie echo voor je!
Hier weer door naar de volgende ronde Wel weer een pendel erbij voor maart, dus hopelijk de laatste ronde. Hoe is het hier met jullie?
@Mirtjuh, jammer . Hopelijk word het maart . Dinsdag al naar de VK, echt spannend. Hopelijk zit het allemaal goed. Ik ben 's morgens goed misselijk tot een uurtje of half 11 en daarna geen last meer. Dus heb niet te klagen. Hopelijk mogen jullie allemaal snel aansluiten .
Hier ook weer een pendel voor maart erbij, heb er nu al 3. Hopelijk zijn ze goed. Zit nu op dag 20. Nog 8 dagen, zit weer op het wachtbankje.
Wolfje, je temp is nog wel mooi hoog in vergelijking met de vorige cyclus. Spannend meid, ik hoop gewoon dat je ongi helemaal niet komt!!! Rianne, jij ook succes op het wachtbankje! Poppemie, jij hebt gewoon 7 pendels voor maart !!!!!!!!
Yup, hier ook 4 dames hebben voor mij gependeld en alle 4 gaven maart aan (eentje met juni erbij) en twee zeiden meisje, twee jongen. We gaan vanaf deze maand beginnen, dus hoop op een positieve test in maart
hier ook een pendel voor maart...2 zelfs...van kort geleden. En 1tje is een kaartlegging van mei 2008....die zei me maart 2011 zwanger zijn!! Dus we hopen!
Spannend allemaal hoor! iemand ook verstand van tempen? Vraag me af als je temp hoog is dat je dan altijd een eisprong hebt. Ben er niet helemaal in thuis namelijk. Jeetje 7 pendels voor maart hopelijk komen ze uit poppemie! ow 9 keer trouwens ook nog 2 van ander forum. Spannend hoor!
zojuist ongesteld geworden Nou meiden, we gaan er voor in maart rianne; ik zie je templijst niet, maar als je op dg 1 begonnen bent met tempen en hij is nu 3dg achtereen of langer 0,3hoger dan is vaak je ei geweest ja... als die hoog blijft ben je zwanger en zakt hij wordt je vaak ongi, s6
Ja ik houdt heb bij van dag 1. Al een aantal maanden gedaan. Maar de vraag is nu meer of je dan ook echt een eisprong hebt gehad. Dus temp hoog is altijd een eisprong? Ja we gaan er echt voor in maart meiden! Wolfje balen dat je ongi bent geworden meid.
als je een account hebt op ff kan je het invullen en is het wat duidelijker... als die 0,3 hoger is 3 dg lang dan is ei vaak geweest zeker balen, op naar ronde 11