We gaan voor een bevruchting in oktober hihi. Ik ben mijn ongi aan het uitzitten, daarna weer op zoek naar mijn ei
Heeii meiden, ik had ook 3 pendels voor oktober en jep jep jep, het klopt, Ik ben zwanger!!! Ik weet trouwens niet of iedereen het zo doet ma normaal gesproken als er voor je gependeld word, word er gependeld op JOU vraag dus als jij vraagt wanneer je zwanger zult zijn pendelen ze dus op bevruchting ma als jij vraagt wanneer je een positest in handen hebt, pendelen dus niet op bevruchting ma voor de dag dat jij een positieve zw test kunt krijgen Liefss Adorable
heej meiden ik heb ook een pendel voor oktober! Maar die kan alleen uitkomen als mijn cyclus korter wordt dan de vorige... slik nu monnikspeper dus ik doe me best S6 allemaal Adorable; gefeliciteerd!
Adorable: Gefeliciteerd!!!! Jij heb alleen dus de bevruchting in september gehad.. Positive test in oktober.
hier had ik er 2 voor september en 2 voro oktober. die van september zijn niet uigekomen. allevier zeggen ze van een jongetje
@ Ellen: Ik hoop ook dat je pendels van oktober goed zijn hihi, want dan heb ik mijn pendel goed Liefss Adorable
ja he vind het wel heel bijzonder en ik hoop echt dat ze uit gaan komen maar hou jullie zeker op de hoogte hier liefs mij
ik heb er 1 voor oktober, 2 voor december en 1 voor febr. geloof ik maar weet het niet meer zeker door de crash al mijn priveberichten kwijt
Dan hoop ik dat die voor jou uit gaat komen Wolfje spannend want het is oktober Van wie had je de pendel gekregen?