Meiden, ik ben nog nieuw hier maar heb 2 oktoberpendels! De maand van bevruchting, dus ... Mijn vruchtbare dagen zijn voorbij, nu nog innesteling en dan weet ik volgende week meer. Normaal ben ik volgende week vrijdag ongi, dus duimen maar!!!
bij mij ook , al geeft het pendel van adorable aan dat ik in dec weer wordt bevrucht...wat nu wijst op deze ronde vroegtijdig mk...maar daar sta ik niet bij stil... maar goed pendels kunnen het 50%goed hebben... heb 2 voor okt. 2 voor dec 1 voor febr
Ik ga vanaf zaterdag weer aan de ovulatietesten, nou nog bevruchten in oktober hihi, we gaan het zien Duim voor iedereen hoor
Ik heb ze ook voor deze maand van wendy en adorable.... en nog iemand van een ander forum spannend! Adorable had voor haarzelf goed gependeld Ik hoop dat ze uitkomen, voor jullie.. maar ook voor mezelf want na het verlies (mk 7.5 weken) is mijn wens nog eens zo sterk
Hoi hoi, Ik heb ook een pendel van Wendy voor oktober gehad. Als het goed is 10 of 11 okt eisprong gehad, dus nu is het weer wachten...pfff. Ik heb nog een aanvraag ingediend bij Caruli en Happymama, dus ben benieuwd. groetjes, Moontje
hoi allemaal, Adorable en Wendy hebben bij mij ook allebei gependeld voor oktober en ook allebei een meisje. Dus ben benieuwd. Moest dinsdag ongi worden, maar vandaag alleen licht bloedverlies. Morgenvroeg test doen bij HA. Groetjes
Wat zijn er veel voor oktober gependeld he meiden!! Ik ben ook 2 keer voor okotber gependeld.. Zal vast een vruchtbare maand zijn Liefs
Bedankt wolfje! Jij ook succes. Ik heb al regelmatig Menstruasan van A. Vogel voorbij zien komen. Zou de menstruatie reguleren, mss een optie? groetjes, Moontje
ja ben ik al naar op zoek, maar kan het nergens vinden kv niet en etos niet... dat wil ik ook proberen, is beter schijnt dan monnikspeper! thanks groetjes
hoi allemaal, de huisarts doet een urinetest ga ik vanuit. Als daar niks uitkomt wil ik een bloedtest, mits mijn ongi niet doorzet. Als het doorzet heeft het natuurlijk geen zin, maar ben wel benieuwd. Dank je wel allemaal en jullie ook allemaal veel succes XXX