Hoi allemaal, Net bij HA geweest en test gedaan, deze was negatief. Omdat mijn ongi nog niet helemaal doorzet moet ik volgende week terug als mijn klachten aan blijven houden. Ik hou jullie op de hoogte. xxxsies
ach jah. volgende keer beter en we zijn er ook nog niet mee bezig hoor maar het was wel leuk geweest toch gek dat je toch 2 pendels krijgt die gelijk zijn he, maar daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan.
@moon haha ja echt erg hahaha @ikkuh; balen meid dat de test negatief was! hopelijk hem je snel duidelijkheid!
Hebben jullie nog iets leuks op de planning staan voor het weekend? wij gaan zondag naar walibi belgie!
Jah, gister weer, morgen begin ik weer met ovulatietesten, ben benieuwd wanneer mijn ei is En bij jou is je ei al in aantocht?
Hier zijn er een paar geduldig aan het afwachten, ofwel op en ei ofwel op super positief nieuws... Duimen maar dat het voor iedereen een vruchtbare maand mag worden. Volgende week moet ik mijn regels krijgen dus ik moet nog een week geduldig afwachten. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet doen, ik ben 2 weken geleden gestart met iets homeopatisch wat vochtafdrijvend is, hij heeft toen wel gezegd dat zwanger worden nu niet zo verstandig kan zijn. Ik vermoed niet dat ik zwanger kan zijn omdat we niet op de juiste moment zijn bezig geweest maar zou ik toch niet een weekje stoppen en afwachten wat het vrijdag gaat geven? Ik vermoed dat moest ik nu zwanger raken, dat ik nu ongeveer mijn innesteling heb dus vanaf nu zou het 'gevaarlijk' kunnen zijn. Wat zouden jullie doen?