Hoi meiden nou hier een 4de pendel vandaag en die zegt dat ik nu zwanger ben van een jongen Ben zo erg benieuwd of het daadwerkelijk uit gaat komen ik hoop het zo !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou stoppen Poppemie zeker nu je weet dat het kwaad kan voor zwangerschap (je kunt misschien groenten in je menu zetten die ook vochtafdrijvend werken, bv. broccolli, komkommer, asperges enz.)
Spannend meid, van wie heb je die pendel? Wanneer ga je weer testen? ik duim voor je Ik zie het al in je handtekening
ja ik hoop het ook heel erg hard eigenlijk mijn buik doet alleen zo gek op het moment het voelt net of mijn periode er aan zit te komen alleen de pijn in mijn onderrug blijft weg wat ik tot nu toe al mijn periodes heb gehad we moeten wachten met geduld al is het best moeilijk moet ik zeggen enne thx meiden
Bedankt puella voor de tip. Heb vandaag mijn homeopathisch middeltje niet meer genomen en heb mail gestuurd naar mijn dokter met de vraag hoe ik dit nu juist moet aanpakken. De kans is klein dat ik zwanger ben maar moest het zo toch zijn , dan vergeef ik het mij nooit!
Hoi meiden Hier 2 pendels voor oktober ben nu weer in het begin van cyclus ben benieuwd of het uitkomt Iedereen heel veel succes!!
Hoi zweetangel!!! Ik zie dat jij ook een erg wisselende cyclus hebt, gebruik je er wat voor? Jij ook heel veel succes! Liefs
Hoi meiden vandaag getest kon het niet laten en er was een tweede streepje zichtbaar ( maar dit was de vorige ronde ook ) dus ik wacht het nog af tot maandag en test dan weer op nieuw Ik hou jullie op de hoogte liefs
@ Reallove: wat gaaf!!! Voel je ook wat? Met welke testen test je? Als er een 2e streepje zichtbaar is, is er toch een zwangerschap? Dan was de vorige misgegaan waarschijnlijk??
Reallove heb je een foto van de test? Spannend dat er een 2e streep staat, ik ben benieuwd naar je volgende test
Hoi hoi ik heb hier de testen van zwanger en kids en heb er wel een foto van gemaakt maar die is wel zo onduidelijk krijg die dingen op de een of andere manier niet goed op de foto Op dit moment voel ik niet echt veel maar tegen de avond wordt ik vaak best misselijk heb gevoelige borsten en sinds vandaag een afscheiding die ik nog niet gezien heb doorschijnent plakkerig niet meer dat hele witte wat ik normaal wel heb De vorige ronde heet mijn lichaam het indd heel vroeg afgestoten daarom ben ik nu wat voorzichtig met juichen dus ik wacht het nog ff allemaal af tot volgende week als het dan echt een super posi test is dan ben ik helemaal blij
Reallove als je een foto maakt en de camera op het tulpje zet, kun je macro-opnames maken (van dicht bij) dan worden ze niet wazig