Pendel zegt zwanger in oktober -> Wie ook?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Adore, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

jann;
    kan idd vroeg, s6!

Puella;
    Heel veel succes de nieuwe ronde!!!

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hoi hoi,

Zijn er al testers? Ik kan (lees mag) nog niet testen. Ik heb mijn nod op de 25e gezet, had 10e mijn slijm dus ik vind dat ik de 24e eventueel ook al mag testen (indien nodig) en dat duurt nog zooooo lang...pfff.
    Zojuist weer een pendeluitslag binnengekregen.....voor december 2010 en weer een meisje. Ben benieuwd, hoop natuurlijk dat de pendel voor oktober uitkomt :D!

groetjes,
    Moontje

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier nog steeds geen posi ovutest :(
    Nod schuift nu dus ook een dagje op

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Op hoeveel dagen zit je dan? En hoe lang is je cyclus? Welke ovutesten gebruik je?

groetjes,
    Moontje

5. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Meiden, had net nog een pendel binnen gekregen dat ik nu zwanger zou zijn van een jongen maar... ben net ongi geworden dus mijn 3 oktoberpendels... allemaal FOUT :(

Op naar de volgende!!!

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Balen :(, weet je zeker dat het je ongi is?

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ik zit op dat 15 en gebruik ovutesten van cb digi en testpoint :(
    komt goed, mss komt ie een dag of twee dagen later hihi

8. poppemie

poppemie Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.037
    0
    0
    België
    Moon77, wij zitten in hetzelfde schuitje. Had ook net een pendel gekregen van nu zwanger van een jongen maar pech, het klopt dus niet.

Heb net nog een pendel binnen gekregen voor maart 2011 een meisje, nog even wachten maar ja... hopen maar éh!

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nog even doortesten idd. Heb al verhalen gelezen, dat hij van de ene op de andere dag knalpositief kan zijn.
    Ikzelf heb de dipsticks van z&k...deze cyclus ook voor het eerst gebruikt. Begon op een zaterdagochtend en had wel een streepje maar lichter en zondagochtend hetzelfde verhaal, maar ik kreeg diezelfde dag ook mijn slijm. Zondagmiddag, maandag- en dinsdagochtend geen/licht streepje. Dus ik heb geen duidelijke posi test gehad. Ben na 2 dagen ook gestopt met testen en gewoon geklust. Ik hoop natuurlijk dat het nu raak is, maar mocht het niet zo zijn dan ga ik eerder en elke dag testen.
    Dus gewoon blijven testen en klussen :D!!

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dit is voor mij de 3e maand met testen, gaat eigenlijk al die tijd prima, kan ook wat langer duren maar maakt niet, ik heb nog wel wat geduld ;). Ik merk verder ook niets aan mijn slijm eigenlijk.
    We klussen gewoon om de dag en als we zin hebben, het moet allemaal geen verplichting worden

11. Zeepaardje

balen meid!
    ik heb ook nog geen posi test en gebruik ook testpoint etos!

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ja die werken prima toch, en die zijn ook niet zo duur. Als ik twijfel gebruik ik gewoon die van Cb, weet ik zeker dat ik goed zit. Omdat ik eigenlijk vandaag mijn ei zou moeten hebben ben ik vandaag al begonnen met Cb.
    Hoop dat we beiden snel een posi test hebben ;)

13. Zeepaardje

deniseg;
    ja ik hoop het ook!
    ben alleen bang dat het bij mij nog wel een tijdje kan duren... maar ja we zullen het moeten afwachten...
    zit nu op dag 19, en langste cyclus was 54dg, dus heb nog even:x

14. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Gatver, nou ik hoop het niet voor je, je bent nu toch ook begonnen met monnikspeper mss helpt dat wel om je cyclus wat korter te krijgen

15. Zeepaardje

ik hoop het! maar ja zit nu al op dag 19 en van mij mag ei wel komen!

16. Adore

Adore Niet meer actief

Wolfje toch zie ik al meerdere dagen vruchtbare afscheiding op je kaartje.. hopelijk komt je eitje snel ;)

17. Zeepaardje

tja daar snap ik dus ook niks van wel die afscheiding maar ja ... lijkt wel alsof het niet doorzet ofzo!

gisteren had ik ook even heel trillerig gevoel in me buik, maar denk me darmen ofzo heel raar

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier vanmorgen wel een posi cb test, dus ik mag vandaag weer op het wachtbankje

19. Zeepaardje

deniseg! ben blij voor je meid! ik doe zo dadelijk weer een testje, al is me temp al wel gister 37 en vandaag 36,9 toch was gister ovu test negatief...nou ja afwachten maar weer!
    s6 met wachten meid!

20. Zeepaardje

ovu test is negatief nog steeds, streepje blijft hetzelfde als altijd:(

Deel Deze Pagina