wat vervelend is dat zeg (zacht uitgedrukt) Hoop dat je snel een positieve test in je handen mag hebben
Meiden, ben net terug van weekendje aan zee. Nog vandaag te horen gekregen dat een vriendin van mijn zwanger is en eind juni zal moeten bevallen. Leuk voor haar, ben super blij! Maar toch .... Ik heb ook een nieuwe pendel binnen en deze zegt december, een jongen. Nog 2 maanden wachten dus. Hoe is het met de rest van jullie? Ik heb er zo eens snel over gelezen en zie dat er nog enkelen op hun ei zitten te wachten. Duimen maar!!!!
He meiden, Nou we zitten vlakbij de eisprong.. Vandaag "klein beetje vruchtbaar dag". Vandaag wel gedaan. En dinsdag " erg vruchtbaar dag" ik hoop dat het dan ook lukt. Al twijfel ik wel omdat ik denk dat ik mn ei eerder heb gehad, heel snel na menstruatie maar ik weet niet of dat wel kan! We wachten wel af! Hoelang uur wij jullie dat jullie weer een pendel binnen krijgen? Op 1 wacht ik echt al heel lang..
Zo meiden het is bijna eind oktober, ik zit op het wachtbankje met een blaasontsteking, dus lekker rustig aan. Ik heb op het moment geen kwaaltjes dus we wachten af
ik zit (denk ik ) ook op wachtbankje, heb mega rugpijn... snap er niks van allemaal en wacht het wel af...
Wolfje ik heb gelezen dat ovulatietesten niet voor iedereen werkt, maar... ik zie dat je een eisprong hebt gehad op FF mooie dip trouwens ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen meid
puella; dank je wel! Tja ff geeft ei aan... maar ovu test dus niet... test ook nog door alleen heb ik het idee dat het weinig uithaalt! Als ik ff moet geloven is me nod 4nov.. .
Ben bang dat de pendel voor oktober niet uit gaat komen . Had zaterdag getest en was negatief. Dus na een aantal dagen wachten vanmorgen weer getest en wederom negatief. Zojuist naar de wc geweest en heb al gekleurde afscheiding dus het komt eraan . Enerzijds jammer en teleurgesteld en anderzijds blij dat ik weer ongi wordt en een cyclus van 32 dagen heb. Dus op naar ronde 3...hopen dat 3 maal scheepsrecht is...haha. Zijn er hier nog testers?
Ow balen... Maar ik ken je gevoel, dat heb ik ook dan ben ik blij dat weer een beetje een normaal cyclus heb...
Wolfje je hebt een erg hoge temp voor een ongi en je bloeding is licht staat op je kaartje... ik denk eerder aan een ovulatiebloeding (ik heb het ook een keertje gehad 2/3 dagen vanaf de eisprong)
Wat is het hier rustig meiden!! Dit topic geldt nog he. Want het is gependeld in oktober dus dan kan je nog een positest hebben in november.. Ik heb nog een paar dagen te gaan...