pendel zegt zwanger in september -> Wie ook ?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Aprill, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja oke, dat is.... maar heb je dan niet dat je denkt:
    misschien was het nog te vroeg?8):p

2. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

lol

nee, dat heb ik niet

kan ook anders beginnen denken, "ow, mss is het niet gelukt omdat ik eigenlijk wel best veel koffie heb gedronken voor ik de test heb gedaan, en had de test maar beter met ochtendurine gedaan"

da's eigenlijk om nog gekker te worden;)

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Whahaha ja ik heb soms wel ns van die momenten hihi....;)

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik heb gisteren getest en witter kon het niet geloof ik of zou het te vroeg geweest zijn.

de drang om te testen kan ik gewoon niet weerstaan!:x

5. twyty

twyty Lid

16 apr 2010
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen Ladies,

Hoe gaat het hier??

@Roske.... balen meid, maar het zou nog kunnen!! misschien tevroeg getesttt???

@BB pffff je houd het spannend hahaha. Ik hoop echt dat je twee vette strepen krijgt deze maand.

@Flowertje hoe gaat het met jou? Al een beetje aan het idee gewent hahaha??

Omdat ik een vrij onregelmatige cyclus heb kan ik nooit met zekerheid zeggen wanneer ik mijn ei heb! Ik vermoed dat die zaterdag/zondag geweest is aangezien het doorzichtig slijm en de hevige buikpijn. De tranen sprongen er spontaan van in mijn ogen, heb ik nog nooit zo extreem gehad!! Aan het klussen kan het in iedergeval niet liggen, want dat hebben we meer als voldoende gedaan hahahaha.... pfff en nu begint het lange wachten!!

@iedereen heel veel succes en hopelijk raken we alle deze maand zwanger, dat zou heel fijn zijn!!

Dikke knuff voor iedereen

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik hoop het ook meid, maar ik ben dr bang voor.... Ik moet nog 6/8 lange dagen.... pffff hihi;)

Succes met wachten, ennuh aan je pendels zal het niet liggen zie ik:D

7. Adore

Adore Niet meer actief

Twyty is temperaturen niets voor jou of ovulatietesten, dan weet je wanneer je eitje komt of bij tempen wanneer die gesprongen is :)

8. twyty

twyty Lid

16 apr 2010
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BB nee idd hihi en alle pandels zeggen ook van een jongetje. Ik ben benieuwd!!

@Parell heb ik beide al gedaan, maar toen was ik er zoveel mee bezig dat ik dat maar weer gelaten heb! Nu ben ik er ook wel mee bezig, maar merk dat het een stuk minder is

9. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hoi meiden,

Weer even een berichtje van mij, ik lees elke dag ff het forum na, errug!! En heel spannend voor sommige onder ons ;)

Wat ik gister dan had: Ik kreeg buikpijn, hetzelfde als dat je ongi eraan zit te komen.. Nu nog geen ongi te bespeuren...
    Ook af en toe een steek in mn buik gehad en er was gister een moment dat ik een heel warm steekje links onder de navel had, ik denk ik heb warm water geknoeid maar niets... :(

Kent iemand van jullie dit ook???
    Ik hou er natuurlijk weer rekening mee dat mijn lichaam weer aan het goochelen is :D

Groet, Mariska

3x gependeld voor September, een jongen :)

10. oasis

oasis Lid

7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ook bij mij werd gependeld voor september 2010 een jongen door frencescak, hoop dat ze gelijk krijgt, ik ben vorig jaar op 21 september een zoontje verloren door infectie op de placenta, en dan op 6 mei 2010 had ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dus nu maar hopen dat het goed komt, groetjes oasis

11. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik duim ook voor jou mee oasis :)

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej meiden,,

mijn temp is flink gestegen:D
    Verder niet veel bijzonders te melden...

ga snel naar me werk:)

doei doei...

13. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Bezighield, fijn dat je temp nu goed gestegen is, nu heb je in ieder geval zekerheid dat je ei geweest is. Nu maar hopen dat je pendels uit mogen komen.

Oasis, wat ontzettend zwaar lijkt me wat je hebt meegemaakt allemaal. Ik ga keihard voor je duimen dat je wens nu eindelijk vervuld ga worden.

Ik heb er inmiddels mijn 4e pendel voor september ontvangen van Dusanka. Nu maar wachten op een vruchtbaar ei.

14. Adore

Adore Niet meer actief

Bezigbijtje ik denk dat je eitje na je positieve ovulatietesten is gesprongen, dus dag 18 0f 19, dit komt ook overeen met je temp. Ik denk dan ook dat FF je ei nog gaat verplaatsen ;)

Oasis ik hoop dat je pendels gelijk zullen krijgen en dat alles goed gaat deze keer ;)

Mirtjuh whaw 4 pendels ;) die moeten toch wel uit komen :)

Flowertje hoe gaat het met jou? is de misselijk nu weg?

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    oh nou daar ga ik eink niet vanuit hoor! Heb al 8rondes ei met dag 12 tot 15. Hihi.... We zullen zien.. Op een of andere manier niet mee bezig sinds gister. Denk dat ik weet dat ongi komt.

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier gaat het wel goed nog steeds wel misselijk maat ook sinds vandaag zooi moe pffff

Ga nu even middag dutje doen me dochter slaapt nu ook dus mama doet haar na

Hè. Nog wel lat van ne buik maar Al er wel bij horeb

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hier ook gependeld voor september...
    Ik ben benieuwd!
    Eigenlijk moet ik nog afwachten of het deze maand raak is, ben nu zogenaamd 2 dagen overtijd, maar heb een langere cyclus ivm. een verlate eisprong.
    Als ik van het weekend nog niet ongesteld ben ga ik testen, maar zo te voelen komt mijn ongesteldheid eraan...
    Dus op naar september! :)

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Heej meiden!
    Ik heb een pendel gekregen voor een posi test in september van daantje86...ben heel benieuwd, dus dat zal betekenen dat het nu moet gaan gebeuren haha!
    Maar we gaan nergens van uit en zien het wel!
    Liefs mij

19. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog geen ongi, maar ze zullen morgen wel komen

BBijtje, khoop dat alles goed blijft gaan, we duimen ;)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Mijn ei is al geweest hoor;)
    het is alleen de vraag dag 12 of 15.... mijn gestegen temp van nu is geen ei hoor....:D
    Hoop dat deze gestegen temp een goedteken mag zijn!;)

Deel Deze Pagina