Ik heb 2 pendels voor aug. en 2 voor sept. Augustus zal hem niet meer worden denk ik, ik ben net begin v/d week ongesteld geworden zonder ei (heb PCOS en tot nu toe geen eisprong gehad). Maar misschien sept. ? Slik nu een homeopatisch middel speciaal voor PCOS wat een eisprong op zou moeten wekken. Ben benieuwd. Vind het wel typisch dat 4 onafhankelijke pendels allemaal op aug. en sept. zitten en alle 4 een jongen zeggen. Alles zo dicht op elkaar zou je toch bijna denken dat er iets van waar moet zijn ?
Dat lijkt me ook ja. Mijn pendels zeggen allemaal dat het een jongen wordt hihi. Zou wel leuk zijn Succes allemaal
Het zou leuk zijn als alle meiden die hier nu zijn of gependeld worden ook zwanger raaken kunnen we in het volgende onderwerp juni 2011 uitgerekent weer verder kletsen
Ik heb opeens een hele berg pendels die zeggen september zwanger sinds gisteren zijn er weer 2 bij 8)
Ze heeft een poll hier in het pendeltropic, daar kun je haar vinden! Ik heb trouwens net haar pendel ontvangen, waarschijnlijk pendelt ze nu...
Ik ging vanochtend in een lift en daar was meteen hond in geweest en ik ging echt over me bek bah En vanmiddag met me dochter haar poep broek ging ik ook over me nek bah
Hoi aprill, daar ben ik dan hihi.... ik heb inmiddels ook alweer 2 pendels voor sept. binnen.... nu nog aan het wachten op 2 ander!8) Flowertje..: klinkt spannend meid!
Hoi lief Bijtje, hihi... Ik ben benieuwd naar je pendel van Dusanka, ze beweerd dat ze 90% juist heeft (maand van bevruchting) en 80% (geslacht)