Ja hoor die zie ik ook makkelijk lichte gefeliciteerd... ik hoop dat hiij nu alleen maar donkerder gaat worden
Die is duidelijk hoor Flowertje ... en jij maar zeggen dat je kans had deze maand Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid!
WAUW! had je zelf een posi gevoel deze maand? ik heb dat namelijk al vanaf ronde5 bij deze ronde (ronde 8) zo stom...
JEEJ!!!! wow wat gaaf voor jullie meid Gefeliciteerd.... jeetje 11dpo al zie ik! Hoeveel dpo heb je altijd tot je ongi gehad? En uhmz 1ste kindje? hihi nu ben ik wel ff nieuwschierig hoor!
neej 2de heb een dochter van bijna 2 ja ik weet niet echt wanneer ik me ei heb gehad heb geen ovu testen gedaan als je bij me kaartje kijkt ff dan zie je vorige keer dat ik ff had met 13 dagen
Oke, nou jeetje leuk zeg ben echt blij voor je Hihi.... hoop dat we er allemaal achteraan mogen deze maand... van wie had jij die pendels? En uhmz, had je zelf een goed gevoel bij deze ronde? want ik heb dat dus echt al 4 rondes terug bij deze ronde... heel stom iets...maar is echt zo hahaha
Wat voel je allemaal Flowertje vanaf je ei alle kwaaltjes aub Had jij ook een augustus-pendel? Weet je dat die digitale heel veel HCG nodig heeft (bijna dubbel zoveel als de kruidvat 2v5) je maakt dus nu al heel veel HCG aan Misschien zijn het er wel 2 8) Die digitale met indicator kun je wel al 4 dagen voor nod doen, hihi...
eve kijken hoor dames ...!!! meestal heb ik voor me nod allemaal plopjes in me buik :S:S nu totaal niet buik is heel rustig.. gisteren was er een hond in een lift geweest waar ik in moest en ik ging zowat over me nek..!! vanmorgen ook na het eten. en ik heb het zooo warm zweet loopt langs me hoofd..!! verder nog niet veel niet bepaald super moe en ook 3 dagen geleden zo vage enge droom gehad over zombies hahahahah ik had een pendel van zuurtje juli bevruchting au positieve test maar het is dus aug bevruchting en augus positieve test
het streepje van de kv is best ligt niet super donker maar digital geeft met zelfs een uitgeperst 2deplasje van net een zwanger aan
Hey Flowertje haal dat cyclus doet raar maar weg en plaats een leuke zwangere banner, want het was duidelijk die test van clear blue Heb je geen ander gevoel in je buik vanaf ei?
waarom heb je dat er eink staan dat je cyclus zo raar doet?? Is dat alleen deze ronde of alle rondes? Hihi want mijnes doet ook zo raar deze ronde.... kan ik misschien beetje gaan hopen hahaha
me temp deed wel raar hij was niet zo hoog als anders kijk maar naar me temp kaartje ja ik heb die plopjes dus niet in me buik en ik was na me ei verkoude en hoeste nu niet meer..!!! verder nu wel wat cvage buikpijn
Heb ook een miskraam gehad en toen had ik veel pijn in mijn borsten en met me dochter geen pijnlijke borsten en nu weer wel dus maak me wel wat zorgen :s nu al hiji