nou hier mijn testjes van 17.00uur (die groene) en de digitale van clearblue+ teststaafje van 18.15uur deze waren gister avond zelfde tijd nega... gister ochtend 10.00uur beide posi EN me temp stijgt wel gewoon???? STOM:x
Hey flowertje super gefeliciteerd meid! hopelijk volgen we je snel Geniet er van het is echt wel een plakbeeb hoor!! dikke knuffel
Tnks meid ik hoop het zo hihi morgen de gyn bellen voor een afspraak Verder houden wij het hier zeker geheim tot 12 weken
Hallo dames, Ook ik heb een pendel voor september! Heb er zelf ook een heel goed gevoel over over deze maand! Heel gek maar dat had ik in het begin al! Spannend he!
Gezellig, weer meiden erbij! Bezigbijtje, sorry, ik kan je niet helpen, is toch om onzeker van te worden? Ben benieuwd wat je temp doet vandaag en wat FF dan zegt.
temp is gezakt, maar weet niet of ik hem kan tellen... hele nacht amper kunnen slapen... slaap altijd op me buik maar werd ik nu wakker van omdat het niet prettig was Om 5.00uur niet meer kunnen slapen, om 06.20getempt en maar gaan douchen hahahaa..... Dus jah... zit nu aan chocomel maar misselijk, en ovutest was net weer posi.... me eitje is toch zeker al wel geweest lijkt me??? niet dat we nu niet klussen en hij nog moet komen... Maar dat kan toch bijna niet met zo'n hoge temp?
Pff zo hè ik heb heel erg echt gedroomd wow heel bizar en helemaal niet leuk zwangerschap symtoom denk ik pff
Nee das zeker geen leuk zwangerschapssymtoom!! Maaaaar het is voor een goed doen moet je maar denken Verder alles goed? Geen last van andere zwangerschapskwaaltjes?
Bezigbijtje, je zou bijna gaan denken dat je zwanger bent, maar wil je nu niet blij gaan maken met iets wat er misschien niet is. FF heeft bij mij ook weleens een kruis gegeven pas op 8 dpo omdat me temp niet overtuigend was. Ik ben bang dat je niets anders kan doen dan afwachten ... ik duim voor je meis. Ga je vandaag nog een ovutestje doen? Flowertje, nee, eng dromen is niet leuk.
Ja ik heb wat dingen Geen rommelde buik Juist heel rustig Jeukende neus heel irritant Pijnlijke borsten Dromen heel intens Rusteloze benen Beetje misselijk Laat alles vallen heel onhandig Verder niet veel nog hihi
tja er zijn d'r meer die dat zeggen. Heb nu gyn gebeld vond het ook vreemd ze ging overleggen en zou terug bellen. Ben benieuwd.
Zo hier is het druk geworden zeg Gezellig!! Welkom alle nieuwe @ flowertje: Gefeliciteerd, super zeg! @ bezigbijtje: Spannend!
Mag ik meekletsen? lijkt me heel gezellig hier Ik heb ook een september-pendel En al iemand zwanger zie ik, whaaaaw Geleliciteerd Flowertje voel je je goed?
Niet zo heel veel nog Wel beetje moe heb nergens zin in en jeukende neus heel irritant en weet ewoon niet wat ik moet eten heb nergens zin in
Heb je ook het slijmvlies opgezet in je neus? ik had zelf veel last van neus en keel tijdens de zwangerschap... vooral in het begin
hm op jeukende neus na heb ik het ook? Maar weet natuurlijk niet waar heb bij mij vandaan komt. Heb wel steekjes linkse zij nu. Iri. verloskundige belde wist niet wat h et zou kunnen zijn al denkt ze wel dat er iets bezig is en het zou wel kunnen al zo vroeg zei ze. Nou afwachten maar weer. Pf alle pijntjes en dingen beginnen deze ronde wel heel vroeg! Niet fijn! Nog 6lange lange dagen!