Ga nooit boodschappen doen als je net zwanger bent pff heb de gele winkel kotsend doorgelopen kokhalzend bedoel ik
@ parell: Welkom @ bezigbijtje: Ik hoop zo voor je dat het raak is (ik duim voor je) @ flowertje: omg is dat echt zo erg ja.. dan maar geen bloemkool koken vanavond
Heb je dat dan ook gehad bij je vorige zwangerschap, die misselijkheid? bahhh lijkt me niet leuk Hopelijk is het snel over en kun je genieten meid
Ja lijkt me inderdaad echt goor.. Maar ja hoop stiekem ook dat ik binnenkort ook zo door de supermarkt loop..
Bij me dochter niet gehad nu echt erg maar zijn momenten hoor Verder weet ik niet wat ik wil eten enz of drinken dat had ik wel bij me dochter en rare buikpijn heb ik ook dus maak me ook beetje zorgen
(stukje kopie van ander topic hihi) Weer lekker terug van me werk Pff was een lage dag zeg! Heb echt nergens zin in.... kwa doen maar ook kwa eten... was niet vooruit te branden.... BLEH! dan duurt de dag echt lang... Ovutest van vanmorgen (goedkope was posi) EN net om 17.30 die cb digitaal gedaan die was nega.... Tjah ik weet het ook niet meer... en me temp van vanmorgen is niet betrouwbaar want heb kei slecht geslapen... werd elke keer wakker als ik op me buik lag, en dat lig ik nou juist altijd whahaha..... en vanaf 5.00uur was ik klaar wakker(!) Ben elke keer als ik moet eten of wat ruik licht misselijk.... maarja ik durf niet echt wat rte dneken want ik weet wat mijn lichaam me voor de gek kan houden:x De buikpijn is dr nog steeeds.... laag onderin--> branderig gevoel soms n steekje en paar keer vandaag in linker zij flinke steek! Verl. gebeld die zegt dat het best een innesteling zou kunnen zijn, maar als dat zo is zou het ook nog fout kunnen gaan.... Dus nog 6 spannende dagen afwachten..... Hoe is het met de rest vandaag? Flowertje: wat vervelend dat je zo over je nek gaat van die luchtjes, maar net wat linda al zegt, wat hoop ik stiekem dat ik dat ook snel mag hebben....
Bezigbijtje als ik naar je kaartje kijk dan denk ik dat je eisprong op dag 15 was, het kan best dat een ovulatietest iets langer positief blijft meid!
Ja ik zeg niet dat het niet kan hoor Maar ik gebruik dus die dure clearblue testen omdat de gyn me dit aanrade omdat die betrouwbaarste zijn.... En een ovulatie test is ervoor dat die VOOR je ei posi word zodat je weet datje ei naderd... en als ik dag 15 me ei gehad zou hebben zijn ze pas NA me ei posi geworden, lijkt me niet echt bedoeling van de testen Dat houdt me dus bezig... + dat ik nooit voor me ei zo'n diepe daling heb (zoals je op vorig kaartje kunt zien) zak ik altijd maar minimaal stukje.... En heb nu al vanaf dag 15 kei rare buikpijn..... Tjah ik weet het ook niet, me kaartje klopt niet met mijn ovutesten, toch? maar begrijp me niet verkeerd, ik heb geen hoopp, want ik weet hoe erg me lichaam me voor de gek kan houden!
indd hihi meiden... net maar 1 worsje op, gewoon totaal geen honger al de hele dag, eet omdat het moet! Nu staat er al 1uur lang bakje yoghurt naast me, maar ben misselijkk...... zucht.... en heb (nu al) soms n ongi steek in me rug.... zou dus wel ongi gaan worden
meiden heb me toch een druk op me onderkant....(voorkant) heb bijna de neiging om terug te duwen whahaha.... erg vervelend drukkend gevoel???? 8)
Nee, komt omdat me temp vandaag zo laag was, als me temp morgen weer hoog is zet FF ei bij dag 15.... maar ik twijfel daar dus over... tjah zullen we niet weten tot ik ongi ben:x