hihi, meid ik heb ook geen hoop want zou niet weten waar ik moet hopen vind het heel iri dat ik geen idee heb van mijn ei en wanneer ik ongi word. Verlos. Zei wel dat op 3dagen na ei een inn. Voor kan komen al. Maar ja ik weet t ook niet. Spannend jou temp zo.. Nog dat drukkend gevoel van onder?
ik hoop allezins dat het een innesteldip is gisterenavond is het drukkend gevoel overgegaan in een opgezet buik, kon mijn nuik buik niet eens intrekken azo hard dat die was en nadien weer lekker maagzuur gehad....weet dus niet wat het is, mss wel aankondiging van komende ongi
parell, ja maar het kunnen ook verkeerde tekenen zijn heb een probleem.......HELP Kom net van de wc, en heb zo af en toe om mijn slijm te bestuderen en wat zie ik?? ik heb eiwitachtige slijm die rekbaar is....heb nog nooit zo'n slijm gehad sinds ik aan zelfobservatie doe... wa kan dit zijn? nu pas ei???
ik heb dit deze ronde ook voor het eerst gehad. Nog geen ronde eerder. Denk wow! Dat had ik rond dag 12 dus... Nu wit waterig nat van onder! Je ei nu pas, zou erg laat zijn toch? Maar het is wel wat bij ei past.
heb nooit zoiets gehad, zelfs niet tijdens ei...enkel waterig... maar nu pas ei met hoge temp??? zou kunnen, want alles kan hahahaha
Nee Roske je ei is al geweest, je kunt op FF vertrouwen (je hebt een echte na ei temperatuur) Ik blijf duimen voor je
Zo ik ben thuis hihi.... straks reageerde ik via werk is stuk lastiger je kaartje geeft indd na ei aan hoor.... tjah wat dat dan kan zijn weet ik ook niet.... hopelijk iets goeds
jeetje onze dagen 13-17 lijken helemaal op elkaar, wat grappig Alleen was het bij jou inn. en bij mij denkt ff me ei
FF blijft dag 15 zeggen, wat ik ook weg haal.... Tjah ik weet het ook niet hoor.... had toch echt ei pijn dag 12 of dag ervoor dat weet ik niet meer... en zag toen voor het eerst dat vr. afscheiding schrok me dood zo'n lange sliert whahaha dit heb ik nog nooit eerder ondekt bij mij Dag 15 heb ik die buikpijn gekregen die er nu (dag19) nog steeds is... soort branderig/trekkerig gevoel....? Vast weer neppertje van mijn lijf
Tjah inddd..... best lastig als al die rare dingen deze ronde aan de gang zijn Hoop dat mijn kaarje jou kaartje achterna gaat...
Hier, net een test achter de rug die was witter dan wit niks dus.... BBijtje, ik hoop dat het bij jou wel allemaal positief is
Heej meid, het kan nog best hoor!!! Ja ik test ALS ik test pas 1 september hoor hahaa... zit nu pas op 4dpo (als me ei dag 15 geweest is dan he...)
ja, 4dpo is wat vroeg om te testen maar hier is er geen hoop meer, langs de ene kant ben ik wel blij dat ik getest heb al was die negatief, na al die vraagtekens moet ik er mij geen vragen meer bij stellen snap je?