Klein beetje roze verlies na gemeenschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Blaak, Sep 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hallo!8)

Ik ben 3 weken geleden met de pil gestopt (na 3maandjes innemen, Marvelon)
    Veeel klachten de laatste 2 weken, zwaar misselijk, moe, duizelig, hoofdpijn, veel naar de wc. Kan ontpillen zijn, zo heftig?!:$

Maar nu, 21 september (maandag) is mijn NOD (28 dagen cyclus).
    Over 5/4 dagen is dat.

Nu heb ik net geslachtsgemeenschap gehad en ging daarna naar de wc om te plassen, en zag een veegje roze, bloed dus.

Mijn vraag dus, waarom en vanwaar kan dat zijn.. Als ik zwanger zou zijn, kan dat innestelbloeding zijn?(kan je dat na de sex hebben????!) :(
    Of van aankomende ongesteldheid? Ik vind het wel erg vroeg om voor ongesteldheid te gaan kiezen...

Ik heb hier geen verklaring voor.... wie wel????

Alvast erg bedankt!:D

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik had dat afgelopen maand ook en toen werd ik een aantal dagen (geen idee hoeveel) pas ongesteld. Ik denk dat het toch wel daar al van kan komen. Het kan natuurlijk ook dat je vriend/man een adertje geraakt en kapot gestoten heeft.
    Een innestbloeding lijkt me wel heel toevallig op dat moment, maarg goed alles kan, 't kan denk ik nog alle kanten op.;)

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

Jah inderdaad, ik ben erg benieuwd, voel mij nog wel flink misselijk en draaierig in mijn hoofd, bleh. Hopelijk is het zwangerschap en niet het ontpillen. Maarja als ik maandag ongesteld ga worden, denk ik dat ik wel weer gelijk een regelmatigecyclus van 28 dagen zal hebben, dus dat scheelt.
    Maarja je weet maar nooit natuurlijk. Ugh.. wachten, wachten, wachten!

4. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik dat ook, ik was zwanger! Eerste ronde, dus misschien bij jou ook wel. Ik vond het allemaal vreemd omdat ik niet wist hoe mijn lichaam zou reageren zonder pil. Ik dacht dat die misselijkheid, beetje brak gevoel, alsof je flink aan het stappen bent geweest, van het ontpillen kwam. Maar ik bleek gewoon zwanger te zijn. Spannend hoor!

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ja.. merk wel dat adertjes iets sneller knappen.. net ook in de spiegel gekeken en adertje in mijn oog geknapt, zie je zon rood streepje ... dat is ook een teken van zwangerschap.. lijkt me toch geen ontpillen? Dat je adertjes sneller knappen? Alleen als je zwanger bent..

Share This Page