continu dezelfde griezelige droom

Discussion in 'Zwangerschap' started by valeke, Sep 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. valeke

valeke Lid

Jul 13, 2009
    33
    0
    0
    Administratief bediende
    Belgium
    Hoi iedereen,

Kan er me iemand vertellen wat mijn volgende droom zou willen zeggen.
    Ik droom continu dat ik op het toilet zit, dat er een maandverband in mijn broek zit en dat deze vol met bloed zit.
    Mijn zus heeft wel op 11 weken een miskraam gehad en zij had een week voor haar miskraam ook een heel rare droom.
    Heeft er soms iemand al dezelfde droom gehad of kan er me iemand vertellen wat deze droom zou betekenen?

2. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Lijkt mij dat dit het gevolg is van veel bezig zijn met.... Dus waarschijnlijk dat er geregeld -bewust of onbewust- door je hoofd spookt dat je zus die miskraam heeft gehad, en dat dat nu in je droom terugkomt in een poging dit te verwerken... Denk niet dat het verder veel betekent, hoor! Zal vanzelf wel stoppen als je een weekje of twee verder bent.
    Wel onwijs vervelend!

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Als ik 't zo lees, denk ik dat ook... Dromen zijn er veelal om je (on)bewuste emoties te verwerken, of wat je zoal meemaakt... Misschien maak je je, mede door wat je zus heeft meegemaakt, toch zorgen of alles wel goed blijft gaan en dat komt dus naar voren in je dromen.

Heel vervelend, maar 't hoort erbij. Je hoort vaak dat zwangere vrouwen heldere of nare dromen hebben... Zelf ben ik er een schoolvoorbeeld van geloof ik... ;)

4. happymama

happymama Niet meer actief

ow datis zeker minder ja en zeker niet leuk .
    ik denk ook dat je er dan onbewust teveel aan denkt.
    denk niet dat t iets betekend hoor .
    doe rustig aan en idd over 2 weken zal t wel minder zijn .
    in de loop van je zwangerschap zul je nog wel meer enge dingen dromen ,dat heb ik ook word zelft in t zweet wakker of huilend , heb dat ook nog nooit eerder gehad

succes en geniet van je zw schap

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

Aug 4, 2009
    2,002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Bij 9 weken kreeg ik ook nare dromen over miskramen en bloed in mijn broek. Dus heb ik de verloskundige gebeld omdat ik me zo druk maakte en kon ik de volgende dag direct op echo! En alles was prima! De nachtmerries waren meteen over.

Dus maak je niet druk! Het is gewoon je angst, geen voorspelling.

Share This Page