Hallo allemaal, ik het al eens gevraagd in een vorig topic. Maar wie zou er voor mij willen pendelen? Ik kan dit terug wederzijds doen. ProudMom28
Sorry, ik kan niet pendelen. Pendel jij ook voor diegene die het niet kunnen of enkel voor pendelaarsters? Versta het hoor als je er liever niet aan wilt beginnen. Maar als je het wel zou willen doen, ik geef je graag mijn persoonlijke gegevens via pb. Xxx
Geen probleem, je mag je gegevens sturen. Maar wil deze topic hier niet voor gebruiken. Wil deze alleen voor mijzelf houden en voor diegenen die voor mij kunnen pendelen. Anders ben ik mijn overzicht kwijt. Groetjes ProudMom28
Je mag hem doorsturen naar kijk maar of je hem naar mijn mail wilt doorsturen, ik hoop dat de inbox gauw weer leeg is haha maar er komt echt geen eind aan. Groetjes Proudmom
gemailt. kan je je mailadres weer weghalen of je moet het niet erg vinden dat je nog meer mail krijgt hi hi
Hee proudmam.. Helaas kan ik zelf niet pendelen! En had u net een bericht gestuurd.. Maar uw inbox zit vol.. Mag ik op een andere manier een bericht sturen? Liefs. Ik hoop dat er snel iemand voor u pendelt!