hey daantje, bedankt voor je pendel - april 2011 - maar die is helaas niet juist. ik had deze morgen een positieve zwangerschapstest in handen
Hoi Daantje, ik had je de 29e een pbtje gestuurd, ben je er al toegekomen of pendel je ook 1x in de week?? gr Teigetje77
ik heb 1 pendel voor januari en die is van jou mijn korte cyclus is vandaag en nog niks en anders over 2 dagen dus het word spannend je moet het wel tegen 4 voor februari opnemen haha ik hoop dat jij gelijk hebt, ook al ligt februari om de hoek groetjes
Hoi Daantje, ik vroeg me ook af of je mijn berichtje wel ontvangen hebt... ik heb je 21 december een pendel-verzoekje gestuurd dat is de dag dat je hier aankondigde dat je weer ging pendelen
Hoi daantja, Ik heb je ook eerder een pb gestuurd. Zal ik hem nogmaals sturen? We zijn natuurlijk wel erg benieuwd wat de pendels zeggen. Bedankt.
Hoi Daan mag ik vragen of jij nog pendelt? Ik had 20 jan een pb gestuurd maar nog niks gehoord, misschien dat je hem niet ontvangen heb ?
hoi Daantje, heb jij mijn pb-tje ontvangen? Of pendel je niet meer? Wil je niet opjagen hoor, maar het is toch alweer een tijdje geleden.....