temperaturen en ovulatietesten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zena, Jan 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Hallo!

Ik ben afgelopen cyclus begonnen met temperaturen. Zelf voel ik mn eisprong op dag 15 en dat gaf mn temp ook aan, maar op dag 19 had ik nog een verhoging en fertillityfriend heeft daar mn eisprong aangegeven, dus ik ben een beetje in de war nu. Ben gewoon na 28 dagen ongesteld geworden. Dan is je luteale fase toch te kort voor een zwangerschap (bij eisprong op dag 19)?

Dus nu dacht ik, ik ga deze maand maar eens ovulatietesten gebruiken, ik heb ze hier op de site besteld. Op welke tijd kun je dat het beste doen? En zijn die van matcare goed?

Ik hoop dat iemand wat antwoorden voor me heeft!

Groetjes!

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Heb je een gestippeld kruis of een rood kruis?

Fertily Friend geeft aan wat hij denkt, dus kan best zijn dat jij hem op dag 15 gehad hebt. Ovu-testen zijn een goed idee, dan krijg je nog een beter beeld.
    Ik doe ze altijd om 12:00 uur 's middags. Ik heb de goedkoopste (stripjes met groen handvat)., van de webwinkel. Deze doen het bij mij goed. Ik geloof niet dat iedereen er tevreden over is..
    Succes! ;)

3. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Het is echt een rood kruis. Maar t kan dus ook gewoon dag 15 zijn geweest.
    Nou, ik hoop dat die ovutesten me wat wijzer maken :)
    Bedankt in ieder geval prinses!

4. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Als je dag 19 'discarded' dus niet mee laat doen, misschien veranderd ff je datum dan weer naar 15?

5. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ja! dan gaat ie inderdaad terug naar dag 15! Hmm...zal dan toch wel gewoon dag 15 geweest zijn. Maar toch maar de komende maand ovu testen gebruiken, want voel me er toch een eetje onzeker door.

Share This Page