Hoi dames Was benieuwd naar hoelang jullie bezig zijn met zwanger worden.. En wat de gemiddelde leeftijd is? .. Wij zijn nu 8 maanden aan het proberen en ik ben 22 jaar! Liefssss en succes met zwanger worden!
Ik was 20 bij de eerste (ronde gelijk raak) Nu ben ik na 30 maanden proberen en de mmm weer zwanger en ben nu 25
Jaysa, iets van 50 procent wordt zwanger binnen een half jaar en 80 procent binnen een jaar.. Dus 8 maanden is nog gemiddeld. Na een jaar moet je eens kijken of je verdere stappen wilt ondernemen.
bij onze eerste was ik 25 en in de eerste ronde raak bij onze tweede was ik 26, in de eerste ronde raak maar werd een mk, daarna weer in de eerste ronde na mk. nu voor onze derde ben ik 28 en zitten in de 2e ronde, over een paar dagen weet ik of het raak is...
29 voor ons eerste kindje en nu in de 5e ronde. Ik hoop ontzettend dat wij voor het einde van het jaar kunnen zeggen dat we ons eerste kindje verwachten.. Iedereen heel veel succes en plezier gewenst!
Hi, ik ben 24 jaar en mijn man 29. Sinds december 2010 bezig voor een kleintje. Tot nu toe nog geen succes. We zitten nu in ronde 7, 6de maand. Xx
ik was 27 bij mijn eerste zwangerschap en was raak in ronde 3, ben nu 30 en zit in ronde 4. ik moet nog twee dagen wachten maar wegens omstandigheden ga ik pas aan het eind van de week testen. en anders weer een ronde verder..
op mijn 23e in de 1e ronde raak; MK daarna weer 1e ronde raak bij de 2e hebben we er 4 mnd over gedaan, maar 1e ronde na stoppen me bv was he raak Nu bij de 3e (28Jaar) 1x onveilig gedaan en zwanger
Ik ben 30, wij zijn in januari begonnen en waren meteen (1e ronde) zwanger, helaas mk. Nu ronde 3 na mk, hopelijk raak deze maand!