Ik moet een deze dagen ongegesteeld woorden (het liefst niet natuurlijk) maar nu heb ik al de hele ochtend zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Het lijkt wel als of ik al 4-5 maanden zwanger ben en ik het kind voel bewegen. Kan het niet anders uitleggen. Hebben jullie een idee wat dat kan zijn???
Nee ik heb geen idee.... Je darmen? Je kunt een kind pas voelen rond de 20 weken, als 't je eerste is.... Toen ik zwanger was, voelde ik het het eerst aan een soort 'unheimisch' gevoel. Ik kon 't niet goed uitleggen, maar ik voelde me wat.... raar. Maar 't was niet heel opvallend. Verder had ik echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Mijn borsten deden pijn en ik had een zeurende buikpijn. Oh, en ik lustte geen koffie meer.
Ik voel ook regelmatig mijn darmen en dan is het net alsof er een kindje schopt haha. Dus denk dat dat het is hoor .
Ach, je darmen zijn wel zo ongeveer de eerste dingen in je lijf die veranderen door de hormonen als je zwanger bent, dus wie weet.
Ik heb al een dochter, het is dus niet mijn eerste Ik weet dus dat je je kind pas na 20 weken kan voelen Mijn darmen kan ook zijn, maar toch is het een ander gevoel. Maar goed, wie weet!!!
Ik heb precies hetzelfde!! Maar heb het al ruim een week soms wat minder soms wat meer.. Maar moet zeggen dat ik het wel herken van mn eerste zwangerschap... Alleen ook ik durf er niet op de hopen want zag dat meer vrouwen hier last van hadden maar bleek naderhand helemaal niks te zijn... Dus we zullen toch nog eventjes moeten wachten om zekerheid te hebben...
Ik herken t ook. Heb t nu voor de 2e keer. Vanaf eisprong last van mijn darmen en een bolle buik. Kan em haast niet meer inhouden. Geduld moeten we hebben. Koffie smaakt me nog goed, en cola ook. geen last van mijn borsten.
Ik zou vandaag ook ongesteld (moeten) worden, had gisteravond kramp in mijn onderbuik (net alsof ik ongesteld zou worden vannacht) en sinds vanmorgen pijnlijke borsten. Ik weet ook niet meer wat ik denken moet...Zijn nu in ronde 5 aangekomen en hopen dat het nu eens lukt! Ben echter nog niet ongesteld geworden (gelukkig), maar heb ook wel eens gehad dat ik 6 dagen overtijd was, dus maar even afwachten nu! Dat wachten breekt wel op en ook al denk je van te voren dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn, toch ben ik dat wel...
Kan het mogelijk ook zo zijn dat het de klopping in je buik vanuit aorta komt. Dat lijkt soms net alsof er een kindje schopt? Vrouwen die zwanger zijn voelen dit geloof ik beter omdat er veel bloed naar de baarmoeder wordt gepompt......
@ annabeth: was bovenstaande vraag voor mij bedoeld? Als dat zo is: nee, ik durf eigenlijk nog niet te testen... Heb 1 keer getest op de 6e dag na mijn eigenlijke menstruatie, die was negatief en de volgende dag werd ik ongesteld Ik heb nu steeds voor mezelf bedacht dat ik pas op de 7e dag, dat ik niet ongesteld ben geworden, ga testen. Ik houd het eigenlijk niet meer en zou het liefste nu willen testen, maar doe dat toch maar niet. Ik heb vandaag weer van die rare klachten onderin mijn buik, die komen en gaan. Normaal als ik dat heb wordt ik direct ongesteld, maar nu niet... Ik ga er maar vanuit dat het niks is en dat ik niet zwanger ben, dan kan het alleen maar meevallen.
Oh meid wat moeilijk.... Ik kan me de twijfels en de angst voor teleurstelling zo goed voorstellen.... Ik was na iets van 15 rondes in april eindelijk zwanger. Die keer was de enige keer dat ik niet van tevoren al stond te testen... Ook gewoon uit angst voor een teleurstelling. Uiteindelijk heb ik volgens mij toch een paar dagen na mijn NOD getest en toen werd de test echt direct hartstikke positief... Helaas is alles toen niet goed gegaan, maar ik hoop heel hard dat ik na deze ronde (of in elk geval heel snel) weer met een positieve test in handen zal staan. En natuurlijk hoop ik dat jouw test straks ook positief is!