We zitten hier een beetje met de handen in ons haar wat betreft een ooievaar oid na de bevalling. We willen eigenlijk wel duidelijk hebben dat er 2 kindjes geboren zijn, maar 2 ooievaars is ook weer wat teveel van het goeie. Heb ergens van die raambaby's gezien, heel leuk! Maar ze hebben er maar 1 te huur terwijl ik er toch echt 2 wil! Hoe hebben jullie dat gedaan? En misschien nog goeie tips waar ik kan zoeken naar mogelijkheden? (we wonen in Drenthe)
Bij ons hebben de buren dat allemaal geregeld. Ze hadden een ooievaar, waslijn met babykleertjes e.d. en op de ramen welkom luca geschilderd. Maar een raamooievaar is leuk! indd twee zou het leukste zijn! en dan onder de ooivaar de namen ofzo! Hier zijn ze ook te huur.. misschien op laten sturen ofzo?
Mijn buurvrouw is in december van een tweeling bevallen (jongen en meisje). Ze had 1 raamooievaar en 2 slingers voor het raam. Hoera een jongen en hoera een meisje. Tis inderdaad erg moeilijk.
Heb een keer een ooievaar met twee doekjes met babypopjes erin gezien. Heel erg leuk en dan gewoon een grote 2 op het raam plakken, dan snapt iedereen het.
Met 2 3d ooievaars hebben we ook aan zitten te denken. Heb alleen het liefst 2 kindjes naast elkaar op het raam of eigenlijk nog liever (zoals de laatste tip) een ooievaar met 2 baby's erin! Aangezien we hier in een uithoek wonen kan ik alleen maar leuke dingen vinden hier ver uit de buurt Bezorgen is wel mogelijk maar de kosten rijssen dan echt de pan uit en dat is niet de bedoeling...
mischien iemand in de omgeving die een ooievaar kan uittekenen met 2 kindjes tussen de vleugels ? en dit evt uitzagen en schilderen en dan op de ramen de namen schilderen!
Misschien zeg ik nu iets heel raars hoor, maar als je zo een ooievaar huurt waar je een laken in de bek hangt, en daar 2 babypoppen indoet? Of kan dat niet? En dan die 2 op het raam! Of een spandoek met de tekst: "Hee kom eens mee, want wij hebben er twee!" "zeg maar nee, dan krijg je er 2!"(haha dit was een grapje!)
misschien zijn er in babywinkels ook wel slinger met het is een tweeling! Kan me bijna niet voorstellen dat er niet iets leuks is voor tweelingen!
Misschien heb je wat aan deze link? http://www.funworld-dejong.nl/ http://www.spullenbank.nl/rs6/cl.asp?ac ... d=72052552 Succes in ieder geval!