Net als velen een supergrote kinderwens. Een wens die met hulp van donorzaad en geweldige verpleegkundigen hopelijk bewaarheid wordt. Maar soms zakt mij de moed in de schoenen... ... 9 kid behandelingen verder en nog niet zwanger. Volgende week, rond mijn verjaardag, weet ik of de 9e keer gelukt is. Zo benieuwd of er meer vrouwen zijn die niet meteen zwanger zijn geworden met kid, maar wel zijn doorgegaan en na de 10e, 11e 12e (etc) gezond en wel een kindje hebben gekregen (of 2 ) of vrouwen die net als ik nog niet zwanger zijn maar door gaan of juist stoppen Ik hoor graag van jullie!
Hoi hoi Ik zit in hetzelfde schuitje.. Ik heb zojuist de 12 e inseminatie gehad en ook ik geef de moed op.. Maarja positief blijven je hoort zovaak dat de 12 e keer raak is omdat de meeste het geen kans meer geven.. Ik moet nog even wachten voordat ik weet of het raak is.. En anders gaan wij over naar I.U.I. Kom op meid geef niet op !!! En omdat je het zo graag wil lukt het denk ik niet onbewust ben jee r mee in je hoofd bezig ( ik ken het zo goed )
Heb je kid of iud? Mss is iud dan wel net een stapje beter. Positief blijven, hoe moeilijk het ook is!
Hey Debbi, je gaat dus nog een 12e keer. Laten we hopen! Ik weet in mijn hoofd dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn...maar heel mijn lijf wil iets, lastig om het los te laten. Toch neem ik nu kleine stapjes om voorbij het moederschap te kijken... Terwijl de verpleegkundigen & goede vrienden zeggen, niet op te geven! IUI is volgens de gyn. geen optie, het zou de kansen niet vergroten. Ze sprak over IVF. Aangezien ik zelf gezond ben en voldoende eicellenvoorraad heb volgens de AMH, kan ik gevoelsmatig nog niet meegaan met haar denken over IVF. Ik wil zo graag het eitje in mijn lichaam houden, klinkt dat stom? En Beepje, dank je voor de aanmoediging en wat geweldig dat je zwanger bent! Voelde je het aan dat je progesteron te laag was of bleek dat uit een standaard test?
Dankje supertante! Nee dat kun je niet voelen maar checken ze in t bloed. Maar kid is toch inseminatie die niet in de baarmoeder komt. Dan lijkt mij iui toch meer kans hebben aangezien dat wel in de bm komt.