onzekerheid over zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Martjuh, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Hallo allemaal... Ik ga iets vragen wat waarschijnlijk al wel vaker gevraagd is maar loop er toch de hele dag mee in mijn hoofd, dus wie weet kunnen jullie mijn vraag een beetje beantwoorden.
    Ik heb precies 5 weken geleden een miskraam gehad, ik was op dat moment 10 weken zwanger. De vruchtzak groeide wel goed maar mijn kindje niet, die was gestopt met groeien met 5 weken ongeveer. Ik heb geen curretage gehad, heb van het ziekenhuis een pil gehad omdat het kindje niet gegroeid was... heel heftig allemaal... maar alle symptonen waren gauw verdwenen...
    Nu heb ik eergister een test gedaan omdat ik onveilige sex heb gehad :oops: en teste ik positief. Nu ben ik me de hele dag aan het afvragen of het nou het HCG van mijn vorige zwangerschap kan zijn die de test positief beinvloedde of sjah... heb ik toch een kans dat ik zwanger ben :(:
    In elk geval bedankt alvast voor jullie antwoorden, groetjes Mar
     
  2. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    volgens mij is het allebei mogelijk,
    je kan nog steeds hcg in je lichaam hebben van je vorige zwangerschap, het is nog maar kort geleden
    dus ik zou het toch even afwachten als ik jou was ;)
     
  3. Niet meer actief

    het kan allebei idd
    ik zou het nog even aankijken en anders nog eens een test doen
    of ha bellen om te vragen wat mogelijk is
    succes meid
     
  4. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Het is nu 2 dagen gelden dat ik die test heb gedaan en ik heb gelezen dat hcg zich ieder 2 dagen verdubbelt? kan dat kloppen? zo ja, dan ga ik straks geweeon weer een test doen om te zien of het vage streepje nu vager of juist feller is
     
  5. Niet meer actief

    dat kan kloppen ja
    hcg gaat met de dag omhoog
    ik zou anders toch even de ha bellen om te vragen hoelang hcg blijft in je lichaam van een vorige zwangerschap
    dan weet je zeker dat het nieuw hcg is
    succes meid
     
  6. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik zou de dokter bellen en het even vragen
     
  7. Niet meer actief

    goedemorgen

    Ik heb op 6 aug een MK gehad en bij mij werd bloed geprikt om te zien hoe hoog mn HCG was
    2 uur later werd ik terug gebeld en het was geeneens meer merkbaar in mn bloed dus bij mij was het HCG gelijk mn lichaam uit .......zei de arts

    en alle symptonen waren ook gelijk weg


    liefs kaley
     
  8. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    @ kaley. hoever was jij zwanger?
     
  9. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    bij mij heeft het 5 weken geduurt voor dat alles weg was.
    ik moest elke keer bloedprikken om te kijken of het gezakt was.
    Gister het goede nieuws gehoord (nou ja goede nieuws)
    Dat alles weer goed was.
    Ik was 6 weken en 2 dagen zwanger.

    liefs casedy


    @martjuh dus het zou best kunnen maar wil je niet te veel hoop geven maar ik duim voor je.
    Maar heb jij na dat je een miskraam gehad heb een echo gehad om te kijken of alles schoon was?
    Want als er natuurlijk nog wat in zit kan het nog wel een tijdje duren.(lijk zowat wel een exper)
     
  10. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik was 8 weken zwanger en na een week bloeden had ik al bijna geen streepje meer op mijn test.. dus ik denk dat de kans best groot is dat je zwanger bent..
     
  11. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Het zou geweldig zijn haha...
    Ik heb de huisarts gebeld en die belt me straks terug.

    @ casedy, ik heb een week na de miskraam een echo gehad en alles was helemaal schoon
     
  12. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    dan heb je een grote kans.
    ik hoop het voor je.

    Laat je het even weten?
    Spannend hoor

    liefs casedy
     
  13. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    Ik laat het cker weten, als de husarts nog niet echt antwoord kan geven ga ik sowieso een test halen om te kijken of het lichte streepje nu donkerder is
     
  14. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    nou de huisarts wist het ook neit cker en raadde me aan het ziekenhuis te bellen waar ik in behandeling ben geweest, dat heb ik dus net gedaan en ze belt zo terug haha spannend duzzz
     
  15. Martjuh

    Martjuh Niet meer actief

    ik ben net teruggebeld door het ziekenhuis en de geneacoloog acht de kans heel groot dat ik ZWANGER ben!
    IK VOEL ME HELEMAAL VAAG NU MAAR WEL BLIJ!
    Om ckerheid te krijgen krijg ik Dinsdag 11 September een echo...
     
  16. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Mijn vk vertelde me dat het hcg hormoon tot 8 à 9 weken na de mk nog in je bloed kan zitten, maar dan wel in kleine mate dus weet niet of dat nog merkbaar is op een zwangerschapstest.
    Ik hoop alleszins voor jou dat je zwanger bent ;)
     
  17. Niet meer actief

    ik was 6 wk zwanger en begon op 2 aug bruin bloed te verliezen toen even niks heb in totaal 3 dg gevloeid 6 aug ben ik het vruchtje verloren 7 aug echo gehad en toen vloeide ik al niet meer
    mn baarmoeder was schoon en alles leek goed eileiders bedoel ik dan

    mijn symptonen waren gelijk weg en had een beetje buikpijn maar was na 2 dg ook weg
    dus bij mij liep het anders misschien

    de arts in het UMCG heeft bloed geprikt en bij mij was het hcg gelijk weg maar is voor iedereen verschillend denk ik

    liefs kaley
     
  18. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    spannend maar wachten duurt zo lang hhahah

    ik feliciteer je al een heel klein beetje hoor.
     
  19. Kmbly

    Kmbly Actief lid

    4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    voorzichtige felicitatie dan maar !
     
  20. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat mooi hopen dat het inderdaad een nieuwe zwangerschap is nu aftellen de dagen gingen ze maar sneller voorbij hihi
    liefs miriam
     

Deel Deze Pagina