symptomen ongi en zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katje2, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Wie was zwanger en had toch het gevoel ongi te worden?

    Ik heb elke maand een week voor mijn NOD buikkrampen en pijnlijke borsten, ik ken iemand die dit ook had en toch zwanger was.
    Als ik deze symptomen heb weet ik en voel ik dat mijn ongi eraan komen, maar het kan ook zijn dat dit een beginnende zwangerschap, ik vind dat allemaal zo verwarrend...
     
  2. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi katje2, Ik heb dat gehad! Met mijn vorige zwangerschap heb ik tot 10 wkn ongi pijn gehad. Ik heb dat ook gezegd tegen de gyn. hij zei dat het normaal was. Het is ook verwarrend, je denkt he ik voel pijn net of ik ongesteld moet worden maar je kan ook gewoon zwanger zijn.

    succes meid! bahar
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ook!
     
  4. Niet meer actief

    Hey katje

    is het ook ....omdat alle symptonen ook hetzelfde soms zijn als je aankomende ongi....

    ik was zwanger (helaas miskraam) maar het enige symptoon wat ik ineens erbij had was dat ik geen bruine afscheiding had 2 dg voor mn normale ongi tijd daardoor wist ik hey ben zwanger kan niet anders

    Het enige wat je kunt doen is afwachten en na je NOD (als er nog geen ongi is )testen

    liefs kaley
     
  5. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik had voor mn NOD last van krampen en steken, had normaal nooit klachten, maar dacht dat ik ze nu wel had omdat ik gestopt was met de pil.
    Gelukkig had het een andere reden :D
     
  6. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    ok bedankt voor jullie reactie, k hoor graag die bevestigingen, dus ik moet niet panikeren als ik de ongi symptomen voel, ik kan ook gewoon zwanger zijn dan.

    ik had zaterdag en zondag een positieve ovulatietest, we hebben zaterdagnacht, zondagavond en maandagavond sex gehad, dit is toch wel goed op tijd hoop ik?
     
  7. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Dat is zeker op tyd meid!
    Ik heb het 3 en 2 dagen voor, en binnen een paar uur na mn ei gedaan, en zie het resultaat!
    Duim voor je!
     
  8. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    hey Ice,

    in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat ik binnen 2 weken ook een mooie positieve test heb.
    t is nu bij ons al de 7de ronde en ik vrees er toch een beetje voor.

    Dus jij deed het vooral voor je ei dan? jij gebruikte ook ovulatietesten?
    mijn eerste positieve test was zaterdagavond, dus zondag mijn ei of maandag pas?

    wanneer heb jij getest, voor je NOD nog?
     
  9. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik denk dat het te vroeg is om nu al symptomen te hebben die kunnen wijzen op een zwangerschap.
    Vorige ronde had ik allerlei vreemde symptomen die ik anders nooit had een week voor NOD zoals lage rugpijn, grotere borsten, steekjes in de buik en buikkrampen, ook had ik rare dromen en werd ik heel vroeg wakker. We hadden veel geklust op vakantie en het zag er wel goed uit... Maar helaas ik werd ongesteld.
    Dus volgens mij zegt het helemaal niets, het enige wat je moet hebben is geduld totdat je kan testen ;)
     
  10. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik had ook een licht menstruatiegevoel in m'n buik toen ik zwanger was. Is inderdaad volkomen normaal ;).

    Over de meest vruchtbare dagen : dat is de dag van je eisprong en de dagen ervoor. Je ei blijft niet lang in leven, dus zo'n 12 uur na je eisprong ben je niet meer vruchtbaar. De dagen voor je eisprong wel, dit omdat sperma veel langer in leven kan blijven (3 tot 5 dagen gemiddeld).
    Je eisprong is de dag na de positieve ovu test.
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    niet helemaal, 12 tot 48 uur later.
     
  12. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    dus was mijn ei ofwel zondag ofwel maandag, k denk wel dat ik dan op de goeide moment geklust heb, t hangt ook af van vrouw tot vrouw denk ik.

    we zien wel, zijn er van jullie die voor NOD positief getest hebben?
     
  13. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi,

    Voor m'n NOD voelde ik duidelijk dat ik ongesteld moest worden, maar deze dagen werd ik dat dus niet. Ik ging er helemaal van uit dat het de volgende dag wel zou gaan gebeuren, of dagen er na. Maar na een paar dagen heb ik toch een test gedaan en deze was dus positief. Ook ik vond dat erg vreemd.
     
  14. Symoen

    Symoen Bekend lid

    12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Had iemand van jullie ook spotting terwijl je zwanger was?En hadden jullie het ongesteldheidsgevoel continue,of was het soms even op de achtergrond of verdwenen?

    Ben er benieuwd naar!

    groeten Simone
     

Deel Deze Pagina