Ben 2 keer gependelt voor juni 1x jongen 1 x meisje. Ben nu flink wat dagen overtijd, nog geen posi test. Dus nog maar wat meer wachten. Zou toch mooi zijn als de pendels uitkomen
Ik hoop ook dat Sonja het bij mij goed heeft.... Maar ondertussen is het gewoon een leuk iets en niet iets waar je je hoop teveel op moet zetten. Maar ja....das wel moeilijk he...
nee je moet je er niet op vast pinnen, want dan is het een teleurstelling indien het niet zo is.. liefs
neewant het kan tegenvallen.. maar toch denk je stiekem van misschien komt het wel uit. Je denkt er toch wel aan
bij mij hadden 4 meiden het goed(april) en ook 4 meiden zeiden mei, dus ja ik ben eerder zwanger geworden dan die pendels zeiden. er waren er ook maart zeiden hoor, maar al met al allemaal redelijk goed in de buurt.
Hoi hoi, ik zou heel graag willen weten wat de pendel over ons te vertellen heeft. Aan wie kan ik dat vragen? Ik ben supernieuwsgierig
Nou Sonja, bedankt hoor Ben wel benieuwd.... Het zou in ons geval wel netjes na het trouwen zijn zo he?!
Meiden ik zie al weer waar dit heen gaat Als je wilt dat iemand voor je pendeld stuur even een pb. Wil je weten wat pendelen is, even google gebruiken.. Ik ben voor april, mei en juni gependeld en ook voor juli.. ben nog niet zwanger.. pin je er niet op vast.. het zegt helemaal niks. Ik ga een slotje op dit topic doen