he hallo allemaal ik ben nieuw en ik ben missdevil. ik heb een paar vragen mijn nod was 2 september en nu moet ik de 30 weer worden mijn vruchtbaarste dagen zaten tussen de 13e en 16e dagen ik heb daarin elke dag een keer sex gehad met mijn vriend. nu vraag ik mij alleen af... ik voel me zo anders als de vorige maanden ik moet meer plassen, ben heel soms ff misselijk, me buik is opgezet, ik heb heel de dag vage pijntjes.. in mijn buik en soms rechtsonderin me buik. de 30ste is mijn nod dag dus dan kan ik pas testen maar is er een kans dat ik me nu anders voel dat ik zwanger ben ? gr miss devil
Het lijkt wel heel erg alsof je zwanger bent! Nu weet ik het niet zeker, hoe vroeg je al symptomen van zwangerschap krijgt... Maar ik hoop het voor je, hopelijk is het snel de 30ste en is de test positief
he celeste wat een mooie naam heb jij haha ik weet de namen voor me kids al zowel voor jongen als meisje. maar dat terzeide.. tja ik plas echt veel heb een opgeblazen gevoel steekjes vage pijntjes.. noem het maar op . ik voel me ook anders. maar ik heb het nu uitgerekend.. dan zou ik 2 weken en 6 dagen zwanger zijn zegt de calculator, maar er bestaan van die vervroegde testen zou ik die kunnen doen en zijn die wel betrouwbaar?
Hoi MissDevil, Ik wil je niet teleurstellen... maar dit is nog erg vroeg om zwkwaaltjes te hebben. Misschien ei klachtjes? Ik heb nl altijd tot een week voor NOD nog eiklachten.... Het enige wat je kunt doen is wachten en pas op/na NOD testen! Heel veel zwangerschappen gaan voor NOD alsnog mis en dan is het zeker zo vervelend om al een positieve test gehad te hebben (want zo'n vroege mk telt officieel niet als mk) En de kans is er ook nog dat je negatief test terwijl je misschien wel al zwanger bent. Ik heb hiermee iig mijn lesje geleerd afgelopen ronde Succes! Groetjes Cyntje78
Hmm ik moet zelf wachten met testen tot 3 oktober! (mijn NOD) Als ik jou was zou ik ook gewoon wachten tot de 30ste en dan pas testen... Misschien dat je het al wel bent, maar dat je lichaam nog niet vol hormonen zit, of genoeg zit voor de test! wachten is niet leuk!