Je had voor mij december positieve test gependeld. Deze ronde is het iig niet gelukt. Eind van de maand nog een poging, misschien test ik vroeg positief Ik laat het je tegen die tijd nog weten!
Hallo Pendelaar aimee zou je voor mij kunnen pendelen. Ik ben moeder van 3 gezonde jongens en helaas missed abortion en 2 mk we zijn nu 20 maanden bezig voor een baby zit t er nog in voor ons wij hopen van wel.
Dames, Ik krijg de laatste dagen veel aanvragen zonder dat ik heb aangegeven dat ik pendel. Lees goed het eerste bericht in dit topic. Ik pendel als ik het aangeef en delete alle aanvragen buiten de tijden.
Je had gependeld mei 2016......maar ik heb vandaag een positieve test in handen. Bedankt voor de genomen moeite
Hoi Aimee, Je pendel klopt niet. Je had voor mij een positieve test in februari 2016 gependeld, maar ik heb vandaag een positieve test in handen
Hoi Aimee, Ik neem ook graag een abonnement! Hoop dat je snel weer een keer tijd hebt om te pendelen. Zit een beetje in een dip na vandaag weer ongesteld te zijn geworden, dus kan wel wat fijne en goede hoop gebruiken. Groetjes, Juffie33