Jouw pendel klopt! Je had gezegd okt. 2015 - meisje en we hebben idd in oktober een positieve test gehad en sinds deze week zijn we erachter gekomen dat het idd een meisje is!
Gefeliciteerd met je meisje pean! En wat super dat de pendel klopte jij van harte gefeliciteerd ook aleeyah!
Jammer Aimee! Ik had ook gehoopt dat je pendel voor december zou kloppen voor ons, maar het mocht deze ronde niet zo zijn. Als je weer pendelt, ga ik het gewoon nogmaals proberen! Beste wensen!
lala, heel jammer,maar 2016 wordt jullie jaar Super goodlife! gefeliciteerd! leuk dat jullie het lieten weten!
Jammer. Je had voor mij gependeld dat ik in dec een positieve test zou hebben van een jongetje. Helaas geen positieve test gehad en gisteren ongi geworden. Toch bedankt!!
Je had voor mij de maand goed! Het geslacht zal ik later in de zwangerschap laten weten! Nogmaals bedankt
Hoi, je pendelde december voor mij maar helaas is dat het niet geworden hoop snel een nieuwe pendel van je te mogen vragen!
Hee Aimee. Je pendelde voor mij februari-jongen, maar ik heb vandaag een positieve test in handen! Toch heel erg bedankt voor de pendel!!
Hoi Aimee, Je pendelde voor mij januari, maar helaas is het noodlot weer toegeslagen. Toch enorm bedankt voor je pendel. Echt heel leuk dat je dat wil doen Groetjes Susanne