Hoi aimee Ik had gehoopt dat je gelijk had, je hebt oktober gependeld maar het is nog niet raak. Nogmaals bedankt voor de moeite!
Hoi Aimee, Begin september pendelde je dat ik een positieve test zou hebben in december en zwanger zou raken van een jongen. Deze pendel klopte niet want ik heb vandaag positief getest . Of het een jongen of is laat ik je tegen die tijd weten.
Hallo, wilde even laten weten dat je pendel (tot nu toe) klopt! Je had gezegd oktober / meisje. En idd deze maand een positieve test in handen! Geslacht laat ik nog wel weten tegen de tijd!
Bedankt voor de reacties dames! Ik pendel nu, aanvragen tot 600 ochtend. Voor verdere info lees mijn allereerste berichtje. Gr!
zo ff een berichtje dat ik kan volgen. Wilde na je kloppende pendel wanneer ik een zwanger zou zijn toch ook vragen wat het zou worden 😁
Voor alle duidelijkheid, ik pendel vandaag niet Het berichtje had ik afgelopen nacht gestuurd en was tot vanochtend 600. Alle aanvragen die ik nu ( te laat ) binnen heb beantwoord ik helaas niet. Groetjes!
Hé meid, Wou je al even laten weten dat de maand van je pendel niet klopte.. Misschien kan het geslacht nog wel juist zijn! Kan ik me nu eigenlijk opnieuw aanmelden voor een pendel? Of werkt dat zo niet Ik blijf benieuwd