Hoi allemaal Dit is de 1ste keer dat ik een ovulatietest gebruikt. Aangezien het mijn eerste keer is en een onregelmatige cyclus heb, heb ik voor de zekerheid 8 dagen achter elkaar een ovulatietest gedaan. Van de acht dagen heb ik in de laatste vier testdagen 4 positieve resultaten gekregen. Wie van jullie hebben dit ook meegemaakt?! Ik gebruik trouwens predictor ovulatietest. groetjes
Mijn vraag is altijd: hoe positief is positief. Een 2e streepje erbij is niet positief. Kijk es in mijn album, daar staat een foto met 6 ovutesten. Maar daar is maar 1 echt positief van! Zien ze er allemaal zo uit als het laatste streepje van mij? Dan kun je er een zw test tegenaan gooien Succes!
Nee helaas, ik heb wel 2 keer( = 2 dagen) positieve test meegemaakt, dwz teststreep donkerder of net zo donker als controlestreep. Daarna is hij meteen weer duidelijk negatief... teststreek niet meer zo donker....
Nee, 4 dagen heb ik ook niet gehad. Lijkt mij ook erg lang. Ik heb wel deze cyclus 2 dagen positief getest (bij 2x testen per dag heb ik 4x posi test gehad), en dat vond ik al lang. Normaliter test ik niet langer positief dan 1 dag. Maar zijn je testen idd goed positief, dat de teststreep vet is en donkerder dan de controlestreep?
ik heb 2x positieve test zoals die test van jou op 2/10 en 2x positieve test zoals die test van jou op 7/10 alle testen op een rijtje: 8/11: negatief, T streep is lichter van kleur dan C-streep, temp 36.1 9/11: negatief, T streep ook lichter van kleur dan C streep, temp 36.4 10/11:negatief, T streep ook lichter van kleur dan C streep, temp 36.0 11/11:negatief , T streep ook lichter van kleur dan C streep, temp 36.1 12/11: positief, T streep gelijk aan kleur van C streep, temp 36.0 13/11: positief, T streep gelijk aan kleur van C streep, temp 36.1 14/11: positief, T streep donkerder dan C streep, temp 36.1 15/11ositief, T streep ook donkerder dan C streep, temp 3.2 best wel frustrerend. Ben namelijk al bijna drie jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb op dag 11/11 en 12/11 veel van die rekbare slijm voor het eerst gezien/gevoeld. Op dag 14/11 was ik echt droog, geen rekbare slijm. over 2 weken ga ik die zw test doen. hoop dat het dit keer raak is, anders weet ik het ook niet meer.
Natas1 volgens de handleiding moest ik na precies vijf minuten de uitslag lezen, daarna is het niet meer betrouwbaar. Ik heb steeds de tijd bijgehouden. Na 5 minuten was 2 x de teststreep duidelijk donkerder en dikker dan de controlestreep. volgens de handleiding heb je een LH piek als de kleur van Teststreep gelijk aan of donkerder is dan de controlestreep. Vier dagen lang een positieve uitslag vind ik zelf ook een beetje vreemd. Morgen ga ik weer doen om te kijken, als het weer positief is dan ga ik me afvragen of de ovu test goed zijn of het ligt aan mij.
Nou wens wens.. ik zou niet 2 weken wachten met een zwangerschapstest te halen. Als je echt al 4 dagen van die strepen hebt..... die ovutesten die je bij mij gekeken hebt.. was toen ik zwanger was.. Ik hoop op goed nieuws voor je!
Hoi blondie...dank je wel...ik hoop ook op goed nieuws...kan eigenlijk haast niet wachten om te testen...ik inmiddels te een duo zw test gekocht. Eind volgende week ga ik testen...nu is het nog een beetje vroeg .. ik heb afgelopen vrijdag een laatste ovutest gedaan...je raadt het al..het was weer positief....en ik had diezelfde dag in een fractie van een paar seconden lichte pijn, raar gevoel in mijn onderbuik, vlak boven mijn schede. ik moest meteen denken aan innesteling... en mijn temperatuur is na de LH-piek niet echt gestegen..tot vandaag 36.2 Hoe was je temperatuur toen je zwanger was?! Ik zie dat je zwanger bent...van harte gefeliciteerd! Dit is een leuke webpage....leuk ook ervaringen uit te wisselen...
Een week geleden zat ik op mijn ei te wachten... ovulatietest gedaan, hardstikke positief. Tot iemand hier me pb'de van "weet je zeker dat je niet zwanger bent?" (en daar ben ik haar nog steeds erg dankbaar voor )....... De ovulatietest http://www.mijnalbum.nl/Foto-JQBCDDQI.jpg en 2 zwangerschapstesten http://www.mijnalbum.nl/Foto-TK8NGPVM.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-CWHR3486.jpg Na deze ervaring zou ook ik zeggen "doe maar een zwangerschapstest". Succes meid!
Hey Mollyvg! ik wil je ook feliciteren van je zwangerschap. Ik ben momenteel best onzeker. Ik heb veel op internet gelezen over je temperatuur en zwanger zijn, dat je temperatuur gaat stijgen als je in verwachting bent, maar mijn temperatuur is nog niet echt gestegen...
hoi wens wens, ja, dat zag ik nadat ik gepost had.....Ik kan me nu voorstellen waarom je nog even wilt wachten met testen. Ikzelf ben pas op 2 november begonnen met tempen (ik dacht dat ik ongi was, maar dat is waarschijnlijk innestelingsbloeding of bv een 2e eitje geweest). Tot nu toe is mijn temp 2x 37.0, meestal 37.1 en een paar keer (waaronder gisteren en vandaag) 37.2.
Ik heb niet getemperatuurd de ronde dat ik zwanger ben geworden. Maar meestal was mijn temp rond de 36.7 en na mijn ei 37.2... dus gemiddeld een halve graad omhoog! Ik ben benieuwd! Liefs, Paula
Meid ik zou nu gewoon testen als het negatief is kan je die test altijd nog voor een andere keer bewaren.
Hey IkDus en Paula! Ik heb die zw test al gedaan...kan niet laten....het is negatief....helaas voor mij...ga voor de volgende ronde. Als het tot 2008 niet lukt dan mag ik iui doen, maar dat zie ik eigenlijk niet zitten. Gisteren is mijn temperatuur gestegen 36.5. Vlgs de gyn stijgt je temperatuur na de dag van je eisprong. Ik vrees dat die miljoenen soldaatjes dit keer weer voor niets hebben zitten wachten op die ene "ei". .
Hey IkDus en Paula! Ik heb die zw test al gedaan...kan niet laten....het is negatief....helaas voor mij...ga voor de volgende ronde. Als het tot 2008 niet lukt dan mag ik iui doen, maar dat zie ik eigenlijk niet zitten. Gisteren is mijn temperatuur gestegen 36.5. Vlgs de gyn stijgt je temperatuur na de dag van je eisprong. Ik vrees dat die miljoenen soldaatjes dit keer weer voor niets hebben zitten wachten op die ene "ei". .
Vervelend zeg! Dan toch nog maar een paar dagen wachten en hopen dat het als nog raak is ! Dikke knuffel voor jou!
Ik heb ook al een week lichte teststreepjes op mijn ovulatietest. Wel altijd lichter dan het controlestreepje, dus officieel nog geen ovulatie. Ik dacht dat dat wel betekende dat mijn ovulatie eraan kwam, maar een week lang...? Bovendien is mijn temp nog altijd niet gestegen. Niet leuk dit
Ook dikke Knuffel knuffel voor jou ... heb ik wel nodig .... thanks! Best vervelend...elke keer weer een poging wagen....en hopen dat het raak is....doet me eigenlijk denken aan kansspelen.....hiihi