Hoi allen, ik had even een vraagje! ik ben sinds 6 jaar niet meer zelfstandig ongesteld geweest, de pil hielp mij altijd een handje! ik stopt woensdag met de pil en zaterdags werd ik ongesteld.... nu heb ik woensdag 1 juli de laatste x mijn pil gehad. zaterdag 4 juli ben ik ongesteld geworden.... maar wanneer moet ik nu weer ongesteld worden dan. op de manier die ik had berekend had ik dit weekend ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk! ) maar altijd wel handig om te weten! iemand die mij in het kort kan uitleggen hoe het werkt?? bedankt! ps. bij jamie stopt ik met de pil en was ik meteen zwanger!
het ligt er ook een beetje aan hoe je cyclus was voordat je met de pil begon, of die toen regelmatig was. In de meeste gevallen ligt een cyclus tussen de 28 en 31 dagen maar het kan dat het langer duurd om op gang te komen, wat ik natuurlijk niet hoop voor je
pfff hoe was mijn cyclus voor ik met de pil begon? geen idee eigenlijk. was 16 toen ik met de pil begon... is al 6 jaar geleden dus weet het echt niet meer! bij onze zoon waren we wel meteen zwanger. maar als ik volgend weekend dus nog niet ongesteld ben kan ik testen? of wanneer is het het beste moment om te testen?
Je zou inderdaad kunnen testen, maar het kan soms even duren voor je cyclus weer op gang komt. Als je twijfelt zou ik zeggen, nog even afwachten en dan testen. Volgend weekend, of als je het niet langer volhoud, al iets eerder lijkt me inderdaad goed. Ik hoop voor je dat het meteen raak is. Succes!
ik ben op het moment relatief. ik weet dat het wel even kan duren voordat mijn cyclus weer beetje normaal is. mocht ik volgend weekend ofzo nog niet ongesteld zijn, en ik krijg (net als bij jamie) weer wat kwaaltjes, niet lekker zijn, misselijk worden bij geuren, beetje snauwerig enzo, dan gooi ik er een testje tegenaan. bij jamie had ik pas getest toen ik een week 0f 8 zwanger was. die 13 crusiale weken waren dus zo voorbij