Dames, Om de een of andere reden is mijn pendel topic gesloten... Ik pendel nog steeds, dus aanvragen kunnen gestuurd worden per pb. Wanneer je minimaal 100 berichten hebt gepost op Zwangerschapspagina stuur me dan je volledige (meisjes)naam en geboortedatum en je vraag in een pb. Liefs Shart86
Lieve dames, Ik heb gisteren positief getest! Ik wil dan ook erg graag al mijn energie kunnen gebruiken voor de baby, vandaar dat ik tijdelijk even niet meer pendel. Alle aanvragen die tot nu toe zijn gestuurd zal ik nog behandelen. Ik hoop dat jullie het begrijpen, Liefs Shart86
Wat leuk! Gefeliciteerd! Een vraagje puur uit nieuwsgierigheid, had je ook voor jezelf gependeld? Zo ja, klopte je pendel?
Hihi dankjewel! Ja ik had september posi test voor mezelf gependeld, heb ik ook besproken op het forum een week ofzo geleden (voor de sceptici ) hoop echt dat het dit keer goed mag gaan!
hee shart! gefeliciteerd met je zwangerschap! ik hoop dat jou pendel voor mij ook klopt, ik zal je het tzt laten weten!
Gefeliciteerd. Geniet van de baby in je buik. En ben blij dat mijn aanvraag nog behandeld wordt, ben erg benieuwd.
Gefeliciteerd Shart!!! Voor jezelf goed gependeld! Knap...! Geniet ervan joh! Ik neem aan dat iedereen daar wel begrip voor heeft hoor
Lieve Shart Wauw!! wat een mooi nieuws!! Gefeliciteerd!!!! Je had voor mij ook september gependeld, we zullen afwachten gezien ik deze week mijn vruchtbare dagen heb, zou erg mooi zijn dat het deze ronde spontaan raak is, gezien we nu in de mmm zitten
Gefeliciteerd! Je hebt voor mij ook gependeld, helaas niet juist. Gister ongesteld geworden. Toch bedankt!