Vanwege langdurige afwezigheid is mijn vorige topic gesloten. Ik ben eindelijk weer aan de beterende hand, en ik heb vakantie, en die twee gecombineerd betekent dat ik weer een paar kaartjes kan gaan leggen Ik had nog een hoop oude aanvragen staan, maar omdat die zo lang geleden zijn, begin ik nu met een schone lei. Wil je graag kaarten gelegd hebben, reageer dan hier in het topic om het antwoord ook hier in dit topic terug te lezen, reageer via pb om via pb antwoord te krijgen. Vragen stellen mag, soms geven de kaarten antwoord, Soms niet. Vragen stellen hoeft niet, dan krijg je een algemene legging. DE EERSTE TIEN AANMELDINGEN MOGEN KOMEN, daarna zet ik m weer even dicht (langzaam opbouwen na herstel he) Groetjes!
Tien aanmeldingen binnen, dus ik zet m weer even op pauze! Zodra iedereen antwoord heeft van mij en ik weer plek heb, laat ik hier weer van me horen
Er mogen weer nieuwe verzoekjes worden ingediend! Ik neem er weer tien aan, als die binnen zijn (hier in het topic of via pb) dan laat ik het hier weer weten!
Wauw, deze ronde ging snel!! We zitten aan de tien, dus ik zet m weer even dicht! Voor de duidelijkheid: als je een vraag hebt, mag je m stellen, zo niet, ook goed, krijg je een algemene legging. De dames die in het topic reageren, krijgen ook in het topic antwoord! Mocht je dit niet willen, dan pb maar
Je bent een denker, een dromer, misschien zelfs wel een piekeraar... Waar laat jij je zo door uit het veld slaan? Waarover ben je onzeker? Is het nodig? Op dit moment is vertrouwen een thema voor je. Je zelfvertrouwen, maar ook je vertrouwen in de mensen in je omgeving. Maar bedenk eens goed: heb jij of de mensen om je heen écht iets gedaan waardoor het vertrouwen beschaamd is? Of zat het meer in je eigen hoofd? Heb je reden om geen zelfvertrouwen te hebben? Heb je reden om anderen niet te vertrouwen? Of is het puur een gevoel, dat eigenlijk nergens op gebaseerd is? Ik kan uit de kaarten aflezen wat jouw antwoord op die vraag zal zijn en jij zal daar binnenkort ook van overtuigd zijn. Het gaat je een hoop opluchting en zekerheid geven om dat hoofdstuk af te kunnen sluiten! Dus duik niet weg voor die vraag, maar neem hem in je op. Als je zo ver bent, en dat zal al heel snel zijn, dan heb je je antwoord en ben je je onzekerheid en zorgen kwijt. Je zult je een stuk lichter voelen!
Ik heb weer plek voor een nieuwe ronde! Je kunt je dus weer melden hier of via pb. Ik zou het wel leuk vinden om van je te horen wat je van de kaartlegging vond. Van sommigen heb ik wel een reactie gekregen, en daar ben ik heel blij mee, altijd leuk om te lezen of iets herkenbaar is etc. Maar van sommige heb ik geen reactie op de kaarten gehad, mag alsnog