cd van de crematie / dienst

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:cry: :cry: :cry: wat is dat pijnlijk confronterend zeg..
    ik heb net de cd van de crematiedienst geluisterd
    echt moeilijk..en zwaar :(
    maar ik ben wel blij dat ik hem heb

pff nu ben ik wel weer helemaal van de kaart :cry:

hebben jullie ook een cd van de crematie/dienst?
    en hoe vonden jullie het om die te luisteren
    of hebben jullie dat nog niet gedaan?

pff ik zag er echt heel erg tegenop
    liep me al weken af te vragen van ik ga hem luisteren en dan durfde ik toch niet
    en nu heb ik het dan toch gedaan

2. naatje1982

9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    Lieve Carulli,

ook wij hebben een cd van de begravenis.
    we hebben deze heel snel al na de dienst in huis gekregen.

nu is Bodine al bijna 5 maanden geleden overleden,maar tot op de dag van vandaag hebben we beide nog niet naar de cd geluisterd.op de een of andere manier "durf" ik het nog neti zo goed.

wel heb ik in mn auto een cd met de nummers die gedraaid zijn op haar begrafenis,maar met de sprekers erop,dus nog niet geluisterd.
    komt wel alles op zn tijd.hij loopt niet weg.

maar ik denk zeker dat het behoorlijk heftig zal zijn om hem te luisteren.
    maar wel heel mooi.

kan me goed voorstellen dat je er best van ondersteboven bent.het is toch het laatste wat je op dat moment heb kunnen doen voor Tygo.

liefs nathalie mama van Bodine*

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Lieve Caruli,

hele dikke knuffels als eerste!
    Ik luister haar muziekcd heel vaak. De dvd van de begravenis heb ik nog maar 2x gekeken, vind ik best moeilijk. Jordy kan er helemaal niet naar kijken die heeft hem maar 1x gezien. Wel luisterd hij vaak haar liedjes met mij...
    Vaak als de cd aan staat gaat het filmpje weer draaien in mijn hoofd en is het gemis nog zoveeeel groter dan ik anders voel. Dan huil ik ook vaak heeeeeel hard.

het enige stukje wat ik terug kan kijken van haar 'afscheid' is waar Jordy mij toespreekt over hoe de afgelopen 9 maanden zijn geweest, daar raak ik niet verdrietig van maar juist heel warm.

heel veel liefs

4. Niet meer actief

de liedjes die zijn gedraaid draaien we heel veel als we samen zitten te praten enzo
    dat kan hubbie ook
    maar de cd met spreker enzo erop en je hoort jezelf huilen
    dat durft hubbie niet...
    als ik de liedjes hoor word ik ook niet zo verdrietig als net bij de cd das dan toch anders om te horen...
    pff er zaten echt hele moeilijke stukken tussen
    dat je je zelf hoort en bij het afscheid dat we met zijn 2e nog hebben gedaan toen iedereen al uit de zaal was enzo.... :cry:

ik durfde de cd eerst niet te luisteren maar aan de ene kant ben ik nu wel blij dat ik het nu gedaan heb..
    al hoewel wel alles weer boven komt en je weer de beelden voor je krijgt
    zal vandaag de hele dag wel van slag zijn
    maar nu hoef ik me dan ook niet schuldig te voelen dat ik niet aan tygo denk , want dat doe ik vandaag zeker..

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Lieve Carulli, wat knap van je dat je de cd toch geluisterd hebt. Lijkt me wel heel moeilijk om alls terug te horen. Wij waren bij de crematie allemaal heel emotioneel en hebben er bewust voor gekozen dat er niks is gezegd. We hebben een heel mooi liedje van Djumbo laten draaien. Op dat moment kon iedereen zijn eigen gedachten laten gaan. Tijdens het liedje zijn alle andere aanwezigen weggegaan zodat mijn man en ik nog even alleen bij Lindy* waren. Het liedje van Djumbo staat op een cd van mijn oudste dochter en paste heel goed bij de situatie. Dit liedje hoorden wij voor de aller eerste keer in de auto toen wij terugreden naar huis nadat Lindy* geboren was. Onze dochter wilde graag een cd horen, mijn man drukt de cd aan en op dat moment begint dit liedje. Dat was zo speciaal en wij denken dat Lindy* hier voor gezorgd heeft. De hele cd staat vol met dansnummers. Dit is een deel van de tekst:
    Lullaby
    als je je ogen sluit gaat heel de wereld aan je voorbij
    zet je gedachten uit en alle zorgen even opzij
    morgen is nog zo ver-hier in huis ben jij de ster
    hou me vast-en blijf bij me vannacht

close your eyes-say goodbye
    now it's time for a lullaby
    kiss goodnight-it's allright
    when I'm singing this lullaby just for you

morgen is er weer een nieuwe dag
    maar nu droom ik dat ik alles mag
    laat de wereld even zonder mij
    lekker in m'n bed-'t voelt zo fijn

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi Caruli, kan me voorstellen dat je weer helemaal van slag bent... Ik denk aan je wijffie. Heb je hem in je eentje geluisterd? Was er thuis iemand om je op te vangen?

Ik weet nog steeds niet wanneer Bas wordt begraven. Ik hoop dat het snel gaat gebeuren want het is nu nog niet afgesloten. Ik heb voor mijn gevoel nog niet echt afscheid kunnen nemen.

Ik ga vragen of ze ook een cd kunnen maken van de dienst. Als jij er noet over begonnen was had ik er nooit opgekomen denk ik.

Deel Deze Pagina