na erg veel aanvragen ben ik wel eventjes bezig, graag begrip gevraagd, Daarbij vind ik het alleen errrrrug jammer dat er maar bij 1 : ( een weder vraag bij zat Maja dan zijt zo.. ik ga pendelen doeii :>
Suc6 meid weet hoe populair het pendelen hier is Vergeet je niet te antwoorden? Dan kan ik eventueel miss morgen even kijken voor je xx
Balen joh! Ik had nog eens gekeken voor je maar nu gaf hij duidelijk aan wat ik eerst al zei. En wat betreft die aanvragen... Ik heb een handmasseur nodig haha, jij ook?
jaaa joh, echt he heb echt een vinger massage nodig ja! En voor alle dames vanwie ik een PB heb gekregen, ik heb voor juliie gependeld, en nu heb ik een tekst algemeen gemaakt maar wel met jullie eigen persoonlijke pendel gegevens erin. dus dan weten jullie dat. vr.gr.Q heb er al een hoop antwoord gestuurd, nu even rusten ben moe, aangezien ik tot 22:30 heb gewerkt, dus nu naar bed even rusten en dan morgen weer verder!
Hopelijk heb ik alle "bijna" alle aanvragen met tevredenheid beantwoord, bij sommige dames helaas moeten mede delen dat het pas in 2013 gaat gebeuren. Hopelijk is het voor jullie allen natuurlijk liever komende maand ipv nog meer wachten dus veel geluk! Wellicht dat ik binnenkort weer aanvragen ga behandelen, dan zal ik dat aangeven in een nieuw topic. Vr.gr.Q