Hallo, Ik ben iemand die eindelijk behoort bij het clubje dat nog zwanger wil worden. Maar ik heb een vraag die ik toch echt hier moet stellen hihi! Namelijk: Hebben jullie je laten pendelen, zo ja wat hebben jullie laten pendelen en klopte dit? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen en reacties! Liefs,,
ik heb 2 keer laten pendelen, de eerste kwam niet uit, maar de 2 e wel en het geslacht klopte ook nog!! maand van zwanger worden was niet maand van testen maar wel de maand van verwekking van ons moppie!!!
nope, 3 keer gependeld, 2 keer augustus zwanger, 1 keer september. Uiteindelijk in oktober zwanger geworden ( nov getest) dus wel snel erna. Geslacht moeten we nog ff afwcahten, 2 keer meisje gependeld, 1 keer jongen.
Oke! Ik blijf het zo iets aparts vinden. Grappig! Maar heb er nooit echt in gelooft, maar als ik het zo hoor van jullie 2 reacties zit het wel degelijk dicht in de buurt! Bij mij pendelde ze JULI10 meisje, dus ben benieuwd, ik heb naar meerdere gemaild hiervoor, dus ff afwachten wat de andere zeggen... zelf hoop ik natuurlijk eerder al Leuk jullie reacties, dank jullie wel! Hopelijk komen er nog meer bij. @zon79: een ding is zeker het gependelde geslacht zit erbij hihi...
Bij mij klopte het! Pendel zij in oktober 2009 zwanger van een jongen. Ik heb in oktober positief getest en inmiddels weten wij dat wij een jongetje verwachten.
Ik heb het geslacht alleen laten pendelen. 3x jongen 1x meisje. Van 1 pendel was ik zo overtuigd dat ik het ook gelijk geloofde en die was ook uitgekomen want ik ben idd zwanger van een jongen en dat is 3x bevestigd (echo's) inmiddels.
Voor mij is 2x gependeld. De eerste zei nov. 08 zwanger van een meisje De tweede zei jan. 09 zwanger van een jongen De tweede klopte als een bus
Had 1 pendel voor januari 2010 (gependeld op 2 februari 2009).. En 2 februari 2010 positief getest!! Had ook 2 pendels voor oktober 2010, en dan wordt als het goed is onze kleine frummel geboren Maar volgens mij is het gewoon toeval, want heb vorig jaar nog veel meer pendels gekregen, en was geen enkele die klopte..
Jeetje, wat apart om te lezen dat er bij jullie allemaal toch wel een waarheid in zit! Ik dacht er zelf altijd heel luchtig over, dat het geluk moest zijn als het ns een klopte..... maar zo vaak geluk?? Hmmm misschien moet ik me dan toch maar gaan foucssen dat het indd pas juli zal worden hihi... ach ook wel mooi dan word het een lente kindje(!) Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor jullie reacties... Ben nu erg benieuwd wat die andere pendel-leden mij vertellen! Moet nog 3 reacties terug krijgen!
ik heb me twee maal laten pendelen: november 2009 zwanger van een meisje augustus 2010 zwanger van een meisje En ja hoor, in november positief getest, en in augustus wordt ons kindje geboren! Geslacht weten we nog niet. Ik weet niet goed wat er van te denken, maar hier klopt het toch
Hoi, ik had 3 pendels: dec 09, jan '10 en feb '10 en alle 3 fout, ik had nl in november al een positieve test! Wel zeiden ze alle 3 een jongen, het geslacht weten we nog niet, dus ben benieuwd..
Oke dan! Was je al snel zwanger dan? Alle drie een jongen als je dan leest dat geslacht ook vaak klopt! Misschien word het dan wel echt een jongen!
Omdat de afspraak is dat pendeltopics gesloten worden en dit topic daarbij ook niet helemaal op de goede plek staat (dit hoekje van het forum is alleen bedoeld voor felicitaties ), doe ik dit topic op slot. Groetjes, Josien