wanneer vrijen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by annika1984, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Ik heb vandaag net op mijn banner gezien dat ik morgen mijn eisprong heb en ben vandaag (als het goed is) het meeste vruchtbaar. Maakt het nog uit wanneer je dan vrijt? En als ik morgen mijn eisprong heb maakt het dan nog uit wanneer ik vrij omdat ze zeggen dat de eisprong zo voorbij is.
    Of is het dan het handigst om vanavond te klussen zodat ik zeker weet dat er zaadcellen naar mijn ei kunnen?

Ik heb er nog niet veel verstand van hoor! :oops:

Liefs Annika

2. Wishes

Wishes Actief lid

Feb 10, 2007
    151
    0
    0
    Hoorn
    Hai,
    de banner hoeft niet altijd gelijk te hebben hoor! De banner is een gem. berekening maar je kunt ook (zoals ik..) je eisprong 5 dagen eerder hebben of dagen later .. Om hier inzicht in te krijgen kun je het beste temperaturen. Het beste kun je overigens 1 dag vóór je eisprong klussen of de dag erop.. Erna heeft alleen geen zin meer geloof ik..

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

Die banner is maar een indicatie. theoretisch gezien is de dag voor je het beste, daarom staat hij ook als meest vruchtbare :D na je eisprong heb je nog tot 24 uur om die te bevruchten.
    Ik las net ergens dat je net begonnen bent? ik zou lekker gaan genieten van al dat spannende klussen voor je dat je er heftige rekenschemas tegen aan gaat gooien.

Succes~!

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Joh je bent net begonnen toch?
    Ik zou nog niet gaan temperaturen dan, dan ben je er gelijk zoveel mee bezig. Als je gewoon om de dag klust, dan heb je altijd een vruchtbare dag erbij zitten.

Share This Page