Hallo Allemaal, Even iets heel geks.. Ik heb al vanaf mijn 5e een gave. ik voel hoor en zie dingen. En nu merkte ik via een grap dat ik wel degelijk iets kon.. Ik ben gaan testen op kenissen die ''moeilijk'' zwanger konden worden. Ik heb ze 1 tot 3 keer behandeld met als gevolg een zwangerschap! Mijn vriendin wilde het niet geloven en zei voor de grap doe mij dan een behandelen.. En jahoor zwanger. Dit kan natuurlijk toeval zijn..!! Maar het zou mij heel bijzonder lijken om andere meiden te mogen helpen. Ik wil eingelijk vragen of er meiden zijn die willen ''fungeren'' als proef konijn? Op de een of andere manier beginnen letterlijk mijn handen te jeuken, en ik voel tintelen net als een soort magneet. Ik wordt op de moeilijke plek heen getrokken, met vaak het gevolg dat de dames een keer flink ongesteld kunnen worden. Ik hoor veel om mij heen dat ik er mischien iets mee moet doen., Ik ben zelf een nuchter pers. En heb weinig geloof in mijzelf Maar toch zou ik het heel graag willen proberen. En kijken of het ook echt klopt. Nogmaals dames ik ben geen wonder dokter en hou je niet vast aan wat ik mischien zou kunnen. Zie het maar als een proef. Lijkt het jullie wat mail dan. Door de vele aanvragen kan het lang (er) duren voor jullie een berichtje terug hebben.
Hieronder een paar mailen van mensen voor wie ik gependeld heb. Hallo ProudMom28, De 3 maanden zijn om en wat denk je! Vanmorgen een positieve zwangerschapstest... JOEHOE. Nog bedankt. Meid je had helemaal gelijk! Ik heb afgelopen maandag positief getest! Dank je wel! Groetjes
Ben wel even nieuwsgierig ben zelf nog niet lang bezig hoor maar meer omdat ik vaker dingen heb gehoord over andere gaves om me heen. Mag ik vragen wat voor soort behandeling je doet, is dit iets als magnetiseren met je handen? Vind het wel leuk dat je het aandurft om dit te proberen via het forum veel succes!
Hoi meid, klinkt heel erg boeiend en wat fijn dat je hier al mensen mee geholpen hebt! maar wat ik me dan meteen afvraag. bij ons ligt het probleem bij de man... dan kan je met mijn foto toch niets doen? Of zie ik dat heel erg mis?
Hallo Ik werk met een energie behandeling. MIjn handen gaan tintelen en dat lijkt het net alsof mijn handen naar de plek waar het zit heen getrokken worden. Echt heel bizar. Of het bij mannen werkt weet ik eerlijk nog niet. Ben wel bezig met een man als proef .. maar tot nu toe nog geen resultaat.. U mag best een foto sturen hoor van uw man mischien kan ik kijken of ik dingen over hem aanvoel. Ik heb dan zijn volledige naam en geb. datum nodig. Het is voor mij ook nieuw wil eens kijken of ik mijn ´´gave´´ kan vergroten en zo mischien wat helpen.
@Proudmom, na mijn 2 ma's ben ik bij een medium geweest, die engelenhealing toepast, tijdens de derde behandeling zei ze dat ze een roze gloed ter hoogte van mijn baarmoeder zag, en dacht dat ik zwanger was van een meisje (had ze nog nooit eerder meegemaakt). Een week later had ik een positieve test en onze dochter loopt hier nu rond. Dus ik geloof er echt in. Ze werkte ook met edelstenen, ze kreeg door dat ze de maansteen en een roze kwarts op mijn buik moest leggen. Ik wil je veel succes wensen en ik vind het zo mooi van je dat je andere hiermee wil helpen. En verder alles goed met je? Heb je een hele tijd geleden nog een pb gestuurd, maar ik las dat je zoveel pb's had dat je niet bijgelezen geraakte
Ik vind dit sowieso al geweldig van je, maar inderdaad wat Toekan al vroeg, moet je in het geheel op de foto staan of is alleen het gezicht voldoende?
Ik was De rest vergeten erbij te typen zag ik, ik heb je een mail gestuurd. Ben erg benieuwd! Neem je tijd want de aanvragen zullen wel binnen blijven stromen. Liefs
Hallo Dames, Zo wat een gewildheid Super. Zoals jullie vast begrijpen kan het even duren.. Hihi mijn mailbox begint al aardig over te stromen. Uiteraard kan u dan echt even moeten wachten tot mijn antwoord het openstellen duurt soms ook even.. Mocht het echt te lang duren en ik vergeet u een beetje dan mag u natuurlijk wel een mail sturen. Maar liever niet diezelfde dag dat is een beetje onzinvol. Ik hoop op jullie begrippen. Echt toff dat ik mag oefenen. En uiteraard werk ik ook thuis en kan ik meiden ontvangen ik woon in Groningen.. Voor de nieuwschierigen
In welke provincie woon je als ik vragen mag? Want als je in de buurt zit, vind ik het ook we interessant om een keer bij je te komen. Ik heb je in ieder geval een mail met mijn foto etc gestuurd.
Oei, ik heb een privébericht gestuurd in plaats van echt een mail, is dat niet erg? Zie het nu pas :')