Hoi dames Ik voel me weer dermate fit dat ik wel weer eens wil proberen te pendelen voor mede zp-ers. ALLE aanvragen die ik heb gehad terwijl ik duidelijk aangegeven had niet te pendelen ivm zwangerschap heb ik verwijderd. De inbox staat niet meer 24/7 open, maar ik geef hier aan wanneer hij open staat en wanneer hij sluit. Wanneer hij geopend is: Heb ik je volledige (meisjes) naam nodig, je geboortedatum en je duidelijke geformuleerde vraag in een pb. Vragen kunnen zijn: - in welke maand heb ik een positieve test - wat is het geslacht van mijn ongeboren kindje - (en na 37w) wat zal de bevallingsdatum zijn van mijn kindje Onvolledige aanvragen en aanvragen die buiten de tijd zijn gedaan worden per direct verwijderd. Reactie binnen 1 week! Liefs Shart86 PS: Graag niet in dit topic reageren!
Wanneer gaat u weer pendelen? Ik lees dat u erg goed ben en ben vandaag 9 dagen over tijd. Ik zou erg graag willen dat er een positieve uitslag komt. Ik hoop dat u voor mij wilt pendelen?. Gr susanne
Vandaag 06 december kunnen er tot 16:30 uur aanvragen per pb worden gestuurd. Een regel ben ik vergeten erbij te zetten: ik pendel alleen voor vaste Zp'ers, dat houdt in dat ik alleen aanvragen in behandeling neem van leden die minimaal 100 berichten heb gepost op dit forum.
Wat jammer! Ik dacht dat ik mij had geabonneerd hierop maar ik heb niets ontvangen gisteren Volgende keer ben ik weer van de partij
Meiden wat snappen jullie nou niet aan: NIET REAGEREN IN DIT TOPIC ALSJEBLIEFT! Graag dus niet meer reageren in dit topic. --- Ik heb nog geen tijd gehad om alle pendels te beantwoorden. Ik zal proberen er morgen weer een paar te doen. Liefs Shart86