Vanavond mogen er van 18:30u tot 21:30u nieuwe aanvragen worden gedaan per pb. Let op de spelregels in de OP!
Oh shit... Zie nu dat ik 200 berichten moet hebben geplaatst... ben pas sinds een maand / twee maanden echt elke dag hier aan het lezen en reageren dus zit nog niet op 200. Hoop dat je toch zou willen pendelen, maar anders begrijp ik het ook.
Ow, lees nu ook van die 200 berichten. Jammer! Door omstandigheden ben ik hier een tijd niet geweest... Zou leuk zijn als je wel wilt pendelen, anders wachten we nog even.
Hoi Shart88, weet je al wanneer je tijd hebt om de pendels te doen? Als het voorlopig nog niet gaat lukken is het ook geen probleem hoor, dan houd ik daar gewoon rekening mee thnx alvast!
Hoi Shart, Je pendelde voor mij januari, maar helaas is het noodlot weer toegeslagen. Toch enorm bedankt voor je pendel. Echt heel leuk dat je dat wil doen Groetjes Susanne __________________
Klopt het dat je nog niet alle pendels gedaan hebt? Ik heb je wel een verzoek gestuurd, maar heb nog steeds geen reactie. Ik hoor het graag. Groetjes Susanne
Dankje Shart, had ik gedaan inderdaad. Dus ik wacht nog met smart op je nieuwe pebdel😊 Deze pendel was alweer n paar maanden geleden geloof ik.
Alle pendel aanvragen van 28-12 die aan de voorwaarden voldeden hebben nu (als het goed is) antwoord gehad!