Vandaag kunnen er tot 19:30 uur vanavond nieuwe aanvragen worden gedaan per pb. Let op de spelregels in de OP! Goed lezen! Voldoet je pb niet aan de voorwaarden dan verwijder ik hem!
Hoi Shart86, Leuk dat je pendelt vandaag!! Ik zie net dat ik je nog voor ik de 200 berichtjes overschreden heb al een pb heb gestuurd. Moet ik deze nu opnieuw sturen? Groetjes mij
Shart de pendel was stil Miss heb ik nu meer geluk Ik heb je een Pb gestuurd en echt super dat je al weer pendelt Ik ben heel benieuwd <3🙏🍀👶🍼🙌👍🍀
Ondanks dat ik de 200 berichten nog niet gepasseerd ben, maar wel een actieve meelezer ben toch een poging gedaan.
Nee dat bedoel ik niet. Dat ik hier duidelijk zeg dat je onder de 200 berichten geen pendel aanvraag mag doen, dat je het leest en dan concludeert dat je daar niet aan komt en dan toch besluit om een pb te sturen. Vind ik raar.
Heb je een herhaling gevraagd 😂 vorige keer kon je de pendel niet uitlezen! Hopelijk is hij nu minder twijfeling!!!
Je pendelde lange tijd terug voor mij een positieve test in januari... Helaas is het nog steeds niet zover! Hopelijk snel opnieuw een kans! Bedankt alvast!
Je pendelde voor mij een positieve test/dat ik zwanger zou zijn in januari! Nu heb ik zelf pas in februari getest, maar ik ben wel in januari zwanger geworden! Ben benieuwd of het geslacht gaat kloppen, daar moeten we nog even geduldig op wachten !