Beste allemaal, Ik wil gaan starten met pendelen. Ik ben al een tijdje actief op dit forum en heb een nieuw account aangemaakt voor te pendelen zodat het gescheiden blijft van elkaar. Ik pendel tot nu toe alleen op de aangegeven tijden en ik reageer binnen een week maar probeer het binnen een dag te doen. Ik ben alleen op positieve test maand en op het geslacht. Voor de pendel heb ik nodig: Volledige naam Geboortedatum Vraag. Veel liefs, Pendeltje
Ik pendel vandaag 28 augustus tot 19.00 daarna worden alle berichten verwijderd! Zodra ik je bericht heb beantwoord word je bericht ook verwijderd.
Voor diegene die vandaag te laat waren heb ik goed nieuws! Ik heb nog geen tijd gehad om alle pendelverzoekjes te behandelen maar dat doe ik morgen. Morgen 29 augustus kunnen pendel verzoekjes worden aangevraagd vanaf 12.00 tot 22.00 Ik zal proberen zo snel mogelijk een reactie terug te sturen! Liefs, Pendeltje
woensdag 17 september tussen 17.00 en 22.00 kunnen er weer pendel verzoekjes worden verstuurd. Ik zal proberen binnen 48 uur te reageren. Alles buiten die tijd word verwijderd Liefs, Pendeltje
Je mag dan een pb sturen naar de pendelaarster. Alleen tussen die tijden en de rest wordt verwijderd.
Morgen 3-10-2014 pendel ik weer. Er kunnen verzoekjes worden gestuurd van 17:00 tot 22:00 Ik zal ze proberen binnen 48 uur te beantwoorden.