Klachten na het stoppen van de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anita85, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey hallo,

ik ben in augustus gestopt met de pil alleen heb ik sindsdien hele vage klachten. Constant hoofdpijn, mijn onderbuik doet zeer (trekken van de baarmoeder), vreet me helemaal scheel en harde buik boven mijn schaamstreek. Zijn er meer mensen die dit hebben. Is echt vervelend. Maar wat kan ik er aan doen??

Liefs 'Nita

2. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Het kan ontpillen zijn. Er zijn veel mensen hier op dit forum die hier last van hebben, zo ook ik. (Er zijn inmiddels al aardig wat topics over dat onderwerp waarin diverse klachten staan beschreven). Je lijf is een raar iets. Helaas kun je er vrij weinig aan doen... Succes met klussen, hopelijk heb je snel geluk :)

3. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik had het ook.. ben ruim 3 weken 'ziek' geweest van het ontpillen, veel misselijk, hoofdpijn en harde buik.
    na een cyclus van ongeveer 43 dagen ongesteld geworden en nu lijkt alles weer gewoon.. ik voel me weer prima!:)
    nog even doorzetten dus, het komt vast wel goed!

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi Anita,

Aan je banner te zien heb je nu of een dezer dagen ook je eisprong, dan kan je ook deze symptomen van krijgen. Ik heb dat namelijk ook, mijn darmen rommelen dan ook behoorlijk en heb een opgeblazen gevoel.

Sterkte!

Knuf

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ook ik heb er helaas last van...helaas ben ik nog steeds niet ongesteld geweest na het stoppen van de pil, waardoor ik al ruim 3 maanden last heb van allerlei vage, vervelende klachtjes.

Succes meid! Het zal vast wel overgaan :D

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij mij is het juist andersom; enkele maanden na het stoppen met de pil merkte ik juist dat er allerlei vage klachten begonnen te verdwijnen. Ik heb nu veel minder last van hoofdpijn dan toen ik de pil nog slikte. En mijn libido is een stuk hoger. :D

Even doorzetten, zodra je lijf eraan gewend is denk ik dat je juist mìnder last zult hebben.

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hee meid,
    jij hebt al ongeveer net zo lang als mij.. Lastig he? PFF

Deel Deze Pagina